کسب و کار

برترین کشور برای کسانی که از مار می ترسند، اینجا مار ندارد!

با آغاز عصر یخبندان، تمامی خزندگان موجود در ایرلند از بین رفتند و بعدها به علت جزیره بودن این منطقه، دیگر ماری وارد خاک ایرلند نشد.

6 فروردین 1403

پیش فروش 3 روزه بلیت قطارهای نوروزی شروع شد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز از ساعت 8 صبح امروز 8 اسفندماه 1402 به مدت 3 روز شروع شد.

10 اسفند 1402

دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز در تهران برگزار می شود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز در تهران برگزار می شود.

12 بهمن 1402

سه اشتباه رایج در تجربه مشتری را بشناسید

این مقاله شما را با سه اشتباه رایج تجربه مشتری و راه حل هایی برای درک بهتر آن قبل از اینکه رقبای شما از فرصت استفاده نمایند، آشنا می نماید.

4 تیر 1402

تهران مشهد را با هواپیما سفر نکنید!

سفر یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فرد است. در طول سال مسافران زیادی هستند که با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله: اتوبوس، قطار و یا هواپیما سفر می کنند. برای سفر به برخی از شهرها هر سه امکان خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما وجود دارد. مشهد به عنوان قطب مذهبی...

30 فروردین 1402

عکس ، برای این شاسی بلند برقی لاکچری حداقل باید 16 میلیارد تومان پرداخت!

مرسدس بنز میخواهد تا محصولات لوکس میباخ را توسعه بیشتری دهد.خودروهای برقی این شرکت هم از این قاعده مستثنی نیستند و مرسدس بنز برای اولین بار به سراغ نسخه SUV مدل EQS رفته است. ماشینی که آغاز قیمتش از 130 هزار دلار است که به پول ایران می گردد بالع بر 16 میلیارد...

29 فروردین 1402

چگونه می توان کیفیت باغ وحش های کشور را بالا برد؟ ، تماشا این باغ وحش های تماشای را در تعطیلات از دست ندهید

باغ وحش ها در تمام جهان یکی از جاذبه های خاص گردشگری محسوب می شوند و سالانه علاقه مندان بسیاری برای تماشا حیوانات مختلف به باغ وحش ها مراجعه می نمایند. در ایران نیز باغ وحش های متعددی وجود دارد که هر کدام دارای جاذبه های خاص خود هستند.

5 فروردین 1402

تصاویر ، گورستان خودروهای نابود شده در زلزله ترکیه ، صاحبانشان آنها را برای فروش آگهی نموده اند

در آدیامان که یکی از استان های متاثر از زلزله های مهیب در ترکیه است خودروهایی که زیر آوار آسیب دیده اند با یدک کش ها به پارکینگ ها منتقل شده اند و بعضی از صاحبانشان آنها را برای فروش آگهی نموده اند.

22 اسفند 1401

معرفی برترین مدل های درب ضد سرقت برای آپارتمان های لوکس

اول از هر چیزی باید به چند سوال جواب داد. آن هم این است که اصلا درب ضد سرقت چیست؟ چه تفاوتی با درب های معمولی دارد؟ درب های ضد سرقت چند نوع هستند؟ قصد ما از ارائه این مقاله این است که برترین درب های ضد سرقت را معرفی کنیم پس تا انتها این مطلب ما را همراهی کنید.

26 بهمن 1401

عکس، آیفونی که 50 برابر آیفون 14 پرو مکس قیمت دارد

گجت نیوز نوشت: یک دستگاه، iPhone نسل اولی آکبند برای فروش به مزایده گذاشته شد. قیمت پایه این آیفون قدیمی اپل، از آیفون 14 پرو مکس هم بیشتر است و شاید به 50 برابر قیمت آن فروخته گردد.

18 بهمن 1401

چگونه سفری مقرون به صرفه به روسیه داشته باشیم

سفر مقرون به صرفه به روسیه چگونه امکان پذیر است؟ سفر به روسیه و بازدید از اماکن گردشگری مجذوب کننده این کشور همیشه توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می نماید؛ سفر به این کشور یکی از سفرهای هیجان انگیز و جالب برای هر فردی به شمار می رود، اما هزینه های...

16 بهمن 1401

بایدن جمهوریخواهان را تهدید کرد ، وتو طرح های مالیاتی

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد هر پیشنهادی را که جمهوریخواهان درباره مالیات ها ارائه دهند، وتو خواهد نمود.

10 بهمن 1401

موتورسواری بدون ترس از زمین خوردن امکان پذیر شد

اولین اسکوتر برقی دنیا با فناوری حفظ اتوماتیک تعادل به وسیله استارتاپ لایگر موبیلیتی (Liger Mobility) در نمایشگاه اتو اکسپوی هند معرفی شده است.

26 دی 1401

افزایش سرسام آور ملزومات شب یلدا؛ یک سفره چهار نفره چند؟

قیمت ملزومات شب یلدا برای خانواری چهار نفره افزایشی بیش از چهارصد درصد را تنها در چهار سال تجربه نموده است.

10 دی 1401

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

می دانیم که تهیه دستگاه تصفیه آب احتیاج به شناخت برند های معتبر و خرید از فروشگاهی مطمئن که خدمات پس از فروش آن را نیز ارائه می دهد دارد.

9 آذر 1401

3 ایده تست شده برای برگرداندن مشتری از دست رفته

از دست دادن مشتری بسیار پرهزینه است، این درحالی است که 70 درصد از کسب وکارها موافق این هستند که حفظ مشتریان مقرون به صرفه تر از پیدا کردن مشتری نو است. درواقع تنها 30 درصد کوشش ضروری است تا شما مشتریانی را که مدت هاست ندیده اید بازگردانید.

23 مهر 1401

چرا چاق می شویم؟!

دلیل اصلی اضافه وزن و چاقی، عدم تعادل بین کالری ­های دریافتی و کالری ­های مصرفی به وسیله فرد است. به عبارتی می ­توان گفت اضافه­ وزن نتیجه عدم تعادل بین غذای مصرفی و فعالیت فیزیکی است.

15 مهر 1401

سند رسمی رکود خانه سازی

رکود بی سابقه تولید مسکن در تهران که 28تیرماه امسال، دنیای اقتصاد از وقوع آن خبر داد، با انتشار گزارش نو مرکز آمار تایید شد.

10 مهر 1401

بازار تبریز، نخستین بازار دنیا

بازار تبریز از منحصر به فردترین معماری شکل گرفته و با مساحتی حدود یک کیلومتر مربع، بزرگ ترین بازار سرپوشیدهٔ ایران است که مرداد ماه سال 89 به عنوان نخستین بازار دنیا در لیست میراث دنیای یونسکو به ثبت رسید و همه ساله از پربازدید ترین مکان تاریخی آذربایجان...

18 شهریور 1401

برترین زمان سفر با قطار

در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران در خصوص برترین زمان سفر با قطار سخن خواهیم گفت . پس در ادامه با ما همراه باشید

17 شهریور 1401
تعداد: (116)