همه اخبار و مقاله ها

تردد 8.6 میلیون مسافر با استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تردد 8.6 میلیون مسافر با استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی صورت پذیرفت.

11 فروردین 1403

برترین کشور برای کسانی که از مار می ترسند، اینجا مار ندارد!

با آغاز عصر یخبندان، تمامی خزندگان موجود در ایرلند از بین رفتند و بعدها به علت جزیره بودن این منطقه، دیگر ماری وارد خاک ایرلند نشد.

6 فروردین 1403

پیش فروش 3 روزه بلیت قطارهای نوروزی شروع شد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز از ساعت 8 صبح امروز 8 اسفندماه 1402 به مدت 3 روز شروع شد.

10 اسفند 1402

برترین گوشی های TCL در خبرنگاران ؛ باکیفیت و خوش نامبرترین گوشی های TCL

TCL یکی از برندهای مطرح فعال در زمینه فراوری لوازم الکترونیکی است. اما نام آن را تا چند سال قبل خیلی در بازار ایران نمی شنیدیم. بعلاوه TCL خیلی در بازار گوشی هوشمند فعالیت نداشت اما به مرور زمان، فعالیتش را در این زمینه افزایش داد و حالا محصولات زیادی را...

1 اسفند 1402

دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز در تهران برگزار می شود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز در تهران برگزار می شود.

12 بهمن 1402

اختلال عاطفی فصلی چیست؟، چند توصیه برای پیشگیری

آیا در ماه های زمستان بیش از آنچه فکر می کنید احساس بی حالی و ناراحتی دارید؟ اگر چنین است، ممکن است به افسردگی فصلی مبتلا شده باشید که به عنوان اختلال عاطفی فصلی (SAD) نیز شناخته می گردد.

4 بهمن 1402

پرطرفدارترین تفریحات شبانه در استانبول

شب های استانبول همیشه شاهد شور و حال خاصی است و با غروب خورشید و نزدیک شدن به نیمه های شب، زندگی مهیج دیگری در زیر آسمان شب شروع می گردد و زندگی در این شهر به سرانجام نمی رسد. از قدم زدن در کنار تنگه بسفر و نمایش خارق العاده پایکوبی محلی در میان نور، گوش...

15 آذر 1402

7 توصیه مهم درباره سندروم افسردگی پس از تماشای سریال

سندروم افسردگی پس از تماشای سریال، نوعی افسردگی است که در افراد پس از انتها یافتن سریال مورد علاقه شان ایجاد می گردد و بهبود آن برای بعضی از افراد بسیار سخت است.

1 آذر 1402

10 کابوس مشترکی که اغلب انسان ها در خواب می بینند

در حال دویدن هستید، ولی به جایی نمی رسید، در حال سقوط از بلندی هستید، اما به زمین برخورد نمی کنید، مرگ عزیزانتان را می بینید، ولی هیچ کاری از دست شما برنمی آید. دانشمندان می گویند کابوس های مشترک انسان ها محدود به این موارد نمی گردد.

28 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه شش شهریور 1402

خبرنگاران- رانا پلاس جزو ارزانقیمت ترین محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد است. قیمت رانا پلاس در بازار آزاد امروز دوشنبه ششم شهریور 485 میلیون تومان است و پژو 206 تیپ 2 و پژو پارس ساده هم کمتر از 500 میلیون قیمت دارند.

6 شهریور 1402

راز شادی های بعد از گل مسی برملا شد

لیونل مسی که به تازگی از پاری سن ژرمن به اینترمیامی کوچ نموده است، روند درخشان خود را در آمریکا نیز ادامه می دهد و در این مسیر، شادی های بعد از گلزنی خود را هم به روزرسانی نموده است.

27 مرداد 1402

چرا فایل های تکراری برای کامپیوتر ضرر دارند؟

وجود فایل های تکراری یکی از نتایج ناگزیر کار پیوسته با رایانه است اما همین موضوع ساده می تواند در بلندمدت تجربه کار با کامپیوتر را با چالش روبرو کند و حتی آسیب زا باشد.

18 مرداد 1402

نظر جالب نولان درباره کارگردان جیمز باند

کریستوفر نولان می گوید فیلم نساخته اش با جیم کری کار ساخت اوپنهایمر را راحت تر کرد و کارگردانی فیلمی از مجموعه باند یک امتیاز شگفت انگیز است.

31 تیر 1402

ماجراجویی های یک کتاب نوجوانِ میانسال

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)- مریم رحیمی پور، معلم و مروج کتابخوانی: در توصیف ژانر ماجراجویی برای بچه های کلاس هشتم و نهم این طور نوشته ام داستانی که همه چیز در آن هیجان انگیز و خطرناک است.. البته خودم بهتر از هر کسی می دانم که این توصیف یک خطی اصلاً...

26 تیر 1402

خواص انبه چیست؟، با این میوه به جنگ کم خونی بروید

میوه های تابستانی سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی برای بدن هستند. با ما همراه باشید تا با خاصیت های انبه بیشتر آشنا شوید.

13 تیر 1402

سه اشتباه رایج در تجربه مشتری را بشناسید

این مقاله شما را با سه اشتباه رایج تجربه مشتری و راه حل هایی برای درک بهتر آن قبل از اینکه رقبای شما از فرصت استفاده نمایند، آشنا می نماید.

4 تیر 1402

تابستانی با پروست نبردی 100 صفحه ای با یک کتاب است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، در این اثر یک سو غولی ادبی ایستاده است با مدال های افتخار و هزاران ستایش نامه در طی یک قرن و یک سو نویسنده ای معاصر با سلاح و زرهی از طنز و جسارت. سرنوشت این نبرد چندان مهم نیست. مهم شاید بی پروایی نویسنده ای باشد در نوشتن حرف...

23 خرداد 1402

سواره کی از هگمتانه حذف می شود؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبر و گزارشهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که سواره کی از هگمتانه حذف می شود؟

20 خرداد 1402

همراه اول بهترین روابط عمومی در ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی دیجیتال

با کسب بالاترین امتیاز، روابط عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، لوح ویژه ارتباطات رسانه ای را دریافت کرد و به عنوان روابط عمومی برتر در بخش روابط عمومی دیجیتال معرفی گردید.

2 خرداد 1402

خطر تصادف با نور زننده: لامپ های LED در چراغ های جلوی ماشین رانندگی در شب را غیرقابل تحمل می نماید

کارشناسان می گویند لامپ های جلوی از نوع LED بسیار درخشان در چراغ های جلوی ماشین ها رانندگی در شب را به خصوص برای رانندگان در سنین بالاتر غیرقابل تحمل و خطرناک می نماید.

27 اردیبهشت 1402
تعداد: (947)