خودرو

تردد 8.6 میلیون مسافر با استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تردد 8.6 میلیون مسافر با استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی صورت پذیرفت.

11 فروردین 1403

پرطرفدارترین تفریحات شبانه در استانبول

شب های استانبول همیشه شاهد شور و حال خاصی است و با غروب خورشید و نزدیک شدن به نیمه های شب، زندگی مهیج دیگری در زیر آسمان شب شروع می گردد و زندگی در این شهر به سرانجام نمی رسد. از قدم زدن در کنار تنگه بسفر و نمایش خارق العاده پایکوبی محلی در میان نور، گوش...

15 آذر 1402

10 کابوس مشترکی که اغلب انسان ها در خواب می بینند

در حال دویدن هستید، ولی به جایی نمی رسید، در حال سقوط از بلندی هستید، اما به زمین برخورد نمی کنید، مرگ عزیزانتان را می بینید، ولی هیچ کاری از دست شما برنمی آید. دانشمندان می گویند کابوس های مشترک انسان ها محدود به این موارد نمی گردد.

28 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه شش شهریور 1402

خبرنگاران- رانا پلاس جزو ارزانقیمت ترین محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد است. قیمت رانا پلاس در بازار آزاد امروز دوشنبه ششم شهریور 485 میلیون تومان است و پژو 206 تیپ 2 و پژو پارس ساده هم کمتر از 500 میلیون قیمت دارند.

6 شهریور 1402

خطر تصادف با نور زننده: لامپ های LED در چراغ های جلوی ماشین رانندگی در شب را غیرقابل تحمل می نماید

کارشناسان می گویند لامپ های جلوی از نوع LED بسیار درخشان در چراغ های جلوی ماشین ها رانندگی در شب را به خصوص برای رانندگان در سنین بالاتر غیرقابل تحمل و خطرناک می نماید.

27 اردیبهشت 1402

عکس ، برای این شاسی بلند برقی لاکچری حداقل باید 16 میلیارد تومان پرداخت!

مرسدس بنز میخواهد تا محصولات لوکس میباخ را توسعه بیشتری دهد.خودروهای برقی این شرکت هم از این قاعده مستثنی نیستند و مرسدس بنز برای اولین بار به سراغ نسخه SUV مدل EQS رفته است. ماشینی که آغاز قیمتش از 130 هزار دلار است که به پول ایران می گردد بالع بر 16 میلیارد...

29 فروردین 1402

معاینه فنی خودرو در سال 1402 چقدر هزینه دارد؟

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو تهران نرخ تازه معاینه فنی در سال تازه را گفت. شادی مالکی گفت نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودرو از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی تغییر کرد.

20 فروردین 1402

دیدار دوباره اپل کورسا بعد از 28 سال؛ ماشین محبوب آلمانی به ایران برمی شود؟

طبق خبرهای بدست آمده، خودروی های آلمانی اپل قرار است به وسیله شرکتی خصوصی وارد ایران شود. آخرین حضور اپل به اواسط دهه 90 شمسی برمی شود.در آن موقع خودروهایی مثل آسترا سدان و هاچ بک و بعلاوه اینزیگنیا وارد ایران شدند.

13 فروردین 1402

چگونه می توان کیفیت باغ وحش های کشور را بالا برد؟ ، تماشا این باغ وحش های تماشای را در تعطیلات از دست ندهید

باغ وحش ها در تمام جهان یکی از جاذبه های خاص گردشگری محسوب می شوند و سالانه علاقه مندان بسیاری برای تماشا حیوانات مختلف به باغ وحش ها مراجعه می نمایند. در ایران نیز باغ وحش های متعددی وجود دارد که هر کدام دارای جاذبه های خاص خود هستند.

5 فروردین 1402

تصاویر ، گورستان خودروهای نابود شده در زلزله ترکیه ، صاحبانشان آنها را برای فروش آگهی نموده اند

در آدیامان که یکی از استان های متاثر از زلزله های مهیب در ترکیه است خودروهایی که زیر آوار آسیب دیده اند با یدک کش ها به پارکینگ ها منتقل شده اند و بعضی از صاحبانشان آنها را برای فروش آگهی نموده اند.

22 اسفند 1401

چگونه سفری مقرون به صرفه به روسیه داشته باشیم

سفر مقرون به صرفه به روسیه چگونه امکان پذیر است؟ سفر به روسیه و بازدید از اماکن گردشگری مجذوب کننده این کشور همیشه توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می نماید؛ سفر به این کشور یکی از سفرهای هیجان انگیز و جالب برای هر فردی به شمار می رود، اما هزینه های...

16 بهمن 1401

بریتانیایی ها چطور به قلهک آمدند؟

میان رژه ماشین های میلیاردی، برج ها و آپارتمان های اعیانی قلهک هنوز هم می گردد از تاریخ و هویت این محله سراغ گرفت. محله ای که بخشی از آن در دوران قاجار در تملک بریتانیایی ها بود و تابستان ها خانه باغ هایش در قرق خانواده های اعیانی آن روزگار.

13 بهمن 1401

گزینه های سفر و سرگرمی در آخر هفته

دم دست ترین گزینه ها برای آخر هفته: پیاده روی و کوهنوردی، اقامتگاه های روستایی اطراف شهرها را تجربه کنید، سینما گزینه ای برای گذراندن تعطیلات، برنامه ریزی سفر در بهمن ماه.

3 بهمن 1401

جاذبه های گردشگری قبرس ، سفر به سرزنده ترین مکان ها در دنیا

در این مطلب از جاذبه های گردشگری قبرس و جاهای دیدنی قبرس برایتان گفته ایم، جزیره ای که این روزها بین گردشگر ها شناخته شده هست و مقصد بعدی سفر بسیاری از مسافران. البته نباید ناگفته بماند که این اهمیت تنها محدود به زمان حال و به دلیل سواحل زیبای قبرس نیست،...

28 دی 1401

تردد شبانه کامیون ها کنترل نمی گردد، صنایع کوچک و بزرگ مازوت می سوزانند

مدیرکل سابق محیط زیست تهران تاکید دارد که سازمان محیط زیست مصوبه ممنوعیت تردد شبانه کامیون ها را در تهران اجرا نمی کند و واحد های صنعتی بزرگ و کوچک تهران را که مازوت یا گازوییل می سوزانند، تعطیل نمی کند.

24 دی 1401

نکاتی درباره سفر خانم ها به تنهایی ، کار جالب کریستین ادیس

کریستین ادیس (Kristin Addis) از بلاگ الهه شعر و موسیقی سفر من باش (Be My Travel Muse) به طور منظم ستون مربوط به زنانی که تنها سفر می نمایند ما را می نویسد. این عنوان موضوعی بود که من نمی توانستم آن را پوشش دهم، بنابراین از او خواستم تا به عناوین و موضوعات خاص در بین نکاتی...

22 دی 1401

هتل 7 ستاره ، معرفی لوکس ترین هتل های دنیا

در این مطلب از گران ترین هتل های جهان و لوکس ترین هتل های جهان برایتان می گوییم، از پدیده ای نوظهور به نام هتل 7 ستاره. حتما برای شما نیز جالب است که هتل های 7 ستاره جهان را بشناسید و با ویژگی ها و قابلیت های آن ها آشنا شوید. اگر دوست دارید بدانید این هتل های...

20 دی 1401

مسدودی جاده ساحلی غربی از روز چهارشنبه به مدت 3 روز

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با صدور اطلاعیه ای از مسدود شدن بخشی از جاده ساحلی غربی اهواز در روز چهارشنبه 25 آبان به مدت 72 اطلاع داد.

22 آبان 1401

کالابرگ الکترونیک در مراحل میانی، دولت موانع واردات خودرو را رفع می نماید

صفحه نخست روزنامه های مالی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.

12 آبان 1401

علائم خرابی اگزوز خودرو چیست؟

شناخت علائم خرابی اگزوز خودرو، راهی مطمئن برای جلوگیری از آسیب به ماشین و حتی محیط زیست است. همان طور که می دانید هر قطعه از ماشین را بهر کاری ساخته اند و در این میان اگزوز نیز کار خروج دود، کاهش صدا و دمای موتور را انجام می دهد.

5 آبان 1401
تعداد: (91)