جاذبه های گردشگری قبرس ، سفر به سرزنده ترین مکان ها در دنیا

به گزارش بهترین ها، در این مطلب از جاذبه های گردشگری قبرس و جاهای دیدنی قبرس برایتان گفته ایم، جزیره ای که این روزها بین گردشگر ها شناخته شده هست و مقصد بعدی سفر بسیاری از مسافران. البته نباید ناگفته بماند که این اهمیت تنها محدود به زمان حال و به دلیل سواحل زیبای قبرس نیست، بلکه در تمام طول تاریخ، قبرس با داشتن موقعیت جغرافیایی بی نظیر در دریای مدیترانه، مورد توجه سلاطین و فرمانروایان بوده. این روزها نیز مسافران از سراسر دنیا خودشان را به این جزیره مرسانند تا تنشان را به آبهای فیروزه ای آن و شن های گرمش بسپارند. علاوه بر تفریحات آبی و لذت بردن از انرژی بی نظیر دریا اما قبرس دارای بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیاری نیز هست. بنابراین زمانی را هم در سفر به قبرس به بازدید از کلیساهای تاریخی دیدنی و موزه هایی که تاریخ جزیره را در دل خود جای دادند، اختصاص دهید. در ادمه اما از جاذبه های گردشگری قبرس و منطقه ها دیدنی قبرس برایتان بیشتر می گوییم.

جاذبه های گردشگری قبرس ، سفر به سرزنده ترین مکان ها در دنیا

7) دامنه Greco

حتی در کنار ساحل جنوبی شلوغ قبرس از جاهای دیدنی قبرس در سفر به قبرس، منطقه های وجود دارد که می توانید از انبوه جمعیت آنجا فرار کنید. دامنه گرکو یک پارک ملی ساحلی زیبا که دارای انواع مسیرهای پیاده روی است که در شرق جزیره آگی ناپا شروع شده است. انواع مختلفی از گیاه محلی وجود دارد، به ویژه بسیاری از ارکیده های وحشی بومی قبرس، که در اوایل بهار گل می دهند، اما حقیقت اصلی این است که چشم انداز ها ساحلی کاملا مجلل با دریای آبی فراتر از آن است. مسیرهای پیاده روی در دامنه Greco است که نقطه عطفی در جنوب قبرس است.

8) روستاهای تروودوس

توده سنگ ترودوس (کوههای ترودوس)، در منطقه تپه ای از جنوب غربی جاهای دیدنی قبرس، پر از روستاهای زیبا، پر از خانه های سنتی سنگی و کوچه های سنگ فرش شده است و البته یکی از جاذبه های گردشگری قبرس و منطقه ها دیدنی قبرس. آنها بعلاوه به بعضی از کلیساها و صومعه های شگفت انگیز قبرس که دارای نقاشی های پر جنب و جوش و نقاشی های دیواری که از دوران قرون وسطایی هستند، پیوند می خورند. کلیساهای ترودوس از جاذبه های گردشگری قبرس در سفر به قبرس از لحاظ تاریخی بسیار مهم هستند که به آنها عنوان میراث جهانی یونسکو داده شده است. یک ماشین را برای یک روز به خدمت بگیرید و همه آنها را از نظر بگذرانید؛ اما اگر فقط برای یکی از آنها وقت دارید، مطمئن شوید که کلیسای Archangelos Michail در روستای کوچک پدولاس است را بازدید می کنید.

9) House of Dionysus

مکان بزرگی که در مجتمع Paphos در سفر به قبرس و جاهای دیدنی قبرس واقع شده است، House of Dionysus است که در کنار مجموعه ای باورنکردنی از موزاییک کاری کف می باشد که دارای محافظت بسیار عالی و رنگ آمیزی پر جنب و جوش است. بخشی ازمکان باستان شناسی بزرگ پافوس، با اندازه زیادی از ویرانه های Graeco-Roman ، House of Dionysus نمونه ای فوق العاده از آثار پیچیده این دوره است. این نام به نام دیونیسوس خداوند است که در بسیاری از موزاییک ها در سراسر خانه دیده می گردد که عمدتا صحنه هایی از اساطیر یونان را نشان می دهد.

10) موزه قبرس

در بسیاری از مکانهای باستان شناسی در جاهای دیدن قبرس ، بدانید که در سفر به قبرس موزه های بسیاری دیدن خواهید کرد.، اما موزه قبرس در مرکز Nicosia جایی است که شما، باید به جمع آوری تمام تاریخ جزیره بروید. این موزه بسیار مورد احترام قرار گرفته است و موزه بازدیدکنندگان را در سفر به دوران عصر نوسنگی، تا عصر عثمانی، با استفاده از آثار هنری زیبا، که هنرمندی پیچیده در هر دوره را نشان می دهد، همراهی می نماید. نمایشگاه های برجسته، مجموعه هایی بزرگ از مجسمه های قرمز مایل به قهوه ای هستند که این مجسمه ها در قرن هفتم قبل از میلاد ساخته شده اند. حتی اگر مبنای شما ساحل باشد، قطعا باید یک سفر نیمروزی برای دیدن این موزه به جاهای دیدنی قبرس مرکز بروید.

11) ساحل نیسی

از مجموعه جاهای دیدنی قبرس و دیگر جاذبه های گردشگری قبرس یک نوار سفیدی از شن و ماسه سفید از جاهای دیدنی قبرس بر روی دریای فیروزه ای در آژیا ناپا ریخته می گردد؛ جزیره نیس قبرس مشهور ترین نوار شن و ماسه است. بله، در تابستان شلوغ می گردد (ساحلش مجلل و مخفی نیست)، اما حتی با ردیفهایی از سونا، زیبایی نیسی را انکار نمی توان کرد. آب در ساحل بسیار سطحی است و در کل خلیج بسیار آرام است و آن را تبدیل به یک مکان عالی برای خانواده ها با بچه ها می نماید و در فصل تابستان، امکانات فراوانی در این ساحل ارائه می شوند، به این معنی که شما می توانید یک روز کامل در سفر به قبرس در ساحل بمانید.

12) کایرنیا

کایرنیا از جاهای دیدنی قبرس و جاذبه های گردشگری قبرس زیباترین شهر شمالی قبرس است که به سرشت قدیمی عثمانی در ناحیه بندرگاه قدیمی تبدیل شده است. قلعه کایرنیا به بندر عجیب و غریب در سمت شرقی متصل می گردد و صعود به قله های قلعه به شما چشم انداز های فوق العاده را در سراسر شهر ارزانی می دارد. یک زلزله از خطوط باریک از منطقه ساحلی، خانه های چوبی را در حالت های گوناگون نابود می نماید. این مکان بسیار خوبی برای قدم زدن و خیس شدن بی پایان درفضا است و زمانی که شما می خواهید قدم بزنید، کافی شاپ هایی مشرف به بندر از شما به خوبی پذیرایی خواهند کرد.

منبع: همگردی

به "جاذبه های گردشگری قبرس ، سفر به سرزنده ترین مکان ها در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری قبرس ، سفر به سرزنده ترین مکان ها در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید