احمقانه ترین اختراعات بشر!

به گزارش بهترین ها، در طول تاریخ انسان ها اختراعاتی داشته اند که تاثیری در بهبود کیفیت زندگی آن ها نداشته و جزو اختراعات عجیب به حساب می آیند.

احمقانه ترین اختراعات بشر!

در طول تاریخ اختراعات بسیار مختلفی وجود داشته است که برخی از آن ها به شدت کاربردی بوده اند اما جالب است بدانید اختراعاتی هم داریم که جز اختراعات احمقانه محسوب می شوند. در این قسمت از بهترین ها قصد داریم احمقانه ترین اختراعات تاریخ را به شما معرفی کنیم.

کلاه ماساژور

در سال 1960 دیگر لازم نبود افراد برای ماساژ به مرکز یا جای مشخصی بروند، آن ها می توانستند از کلاه ماساژ استفاده نمایند. این کلاه برقی با نیروی الکتریسیته باعث ماساژ سر آن ها می شد.

قفس مخصوص نگهداری کودک

یکی از اختراعات بی مصرف بشر، قفس نگهداری کودک بود که از پنجره به سمت بیرون آویزان می شد و کودک به وسیله آن می توانست در هوای تازه تنفس کند. این قفس ها خطرناک بودند اما عقیده و باور بر این بود که به علت قرار گرفتن بچه ها در معرض هوای آزاد، سیستم ایمنی شان تقویت می گردد. اما به طور کل خطر سقوط این قفس از پنجره وجود داشت.

کفش مخصوص پایکوبی عروس داماد

این کفش های مخصوص پایکوبی طراحی عجیبی داشتند و باعث می شد که یک زوج بتوانند با فاصله متناسب در کنار یکدیگر بپایکوبیند اما باز هم یکی از مسخره ترین اختراعات تاریخ بوده و احتمال زمین خوردن را به شدت افزایش می دهد.

سیگار زنجیره ای

افرادی که به شدت معتاد سیگار بودند و یک سیگار برای آن ها کافی نبود می توانستند از سیگار زنجیره ای استفاده نمایند. این دستگاه 10 عدد سیگار را به طور همزمان روی خود داشتند. در نتیجه با یک تیر چند نشان زده می شد و فرد می توانست مدت زمان طولانی سیگار بکشد؛ بدون اینکه مجبور باشد سیگار بعدی را روشن کند.

ماشین ریش تراش دسته جمعی

در قرن 19 یک ماشین ریش تراش دسته جمعی اختراع شد. به این صورت که افرادی که می خواستند ریش هایشان را کوتاه نمایند، پشت آن می نشستند و این دستگاه به نوبت و پشت سر هم ریش های آن ها را کوتاه می کرد.

چنگال مخصوص اسپاگتی از احمقانه ترین اختراعات تاریخ

خوردن یک کاسه پاستا راحت تر از آن چیزی است که فکر کنید. پس علتی ندارد چنگال مخصوص آن را اختراع نمایند اما در گذشته چنین چنگال هایی وجود داشتند که به وسیله آن اسپاگتی ها در چنگال پیچیده می شدند. این چنگال ها در انتهای خود یک کنترل گر داشتند که اندازه اسپاگتی موجود را مشخص می کرد.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب آیا امکان برگشت مرگ مغزی به زندگی وجود دارد؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "احمقانه ترین اختراعات بشر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمقانه ترین اختراعات بشر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید