اخبار و رویدادها

تردد 8.6 میلیون مسافر با استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تردد 8.6 میلیون مسافر با استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی صورت پذیرفت.

11 فروردین 1403

برترین کشور برای کسانی که از مار می ترسند، اینجا مار ندارد!

با آغاز عصر یخبندان، تمامی خزندگان موجود در ایرلند از بین رفتند و بعدها به علت جزیره بودن این منطقه، دیگر ماری وارد خاک ایرلند نشد.

6 فروردین 1403

برترین گوشی های TCL در خبرنگاران ؛ باکیفیت و خوش نامبرترین گوشی های TCL

TCL یکی از برندهای مطرح فعال در زمینه فراوری لوازم الکترونیکی است. اما نام آن را تا چند سال قبل خیلی در بازار ایران نمی شنیدیم. بعلاوه TCL خیلی در بازار گوشی هوشمند فعالیت نداشت اما به مرور زمان، فعالیتش را در این زمینه افزایش داد و حالا محصولات زیادی را...

1 اسفند 1402

دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز در تهران برگزار می شود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز در تهران برگزار می شود.

12 بهمن 1402

10 کابوس مشترکی که اغلب انسان ها در خواب می بینند

در حال دویدن هستید، ولی به جایی نمی رسید، در حال سقوط از بلندی هستید، اما به زمین برخورد نمی کنید، مرگ عزیزانتان را می بینید، ولی هیچ کاری از دست شما برنمی آید. دانشمندان می گویند کابوس های مشترک انسان ها محدود به این موارد نمی گردد.

28 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه شش شهریور 1402

خبرنگاران- رانا پلاس جزو ارزانقیمت ترین محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد است. قیمت رانا پلاس در بازار آزاد امروز دوشنبه ششم شهریور 485 میلیون تومان است و پژو 206 تیپ 2 و پژو پارس ساده هم کمتر از 500 میلیون قیمت دارند.

6 شهریور 1402

ماجراجویی های یک کتاب نوجوانِ میانسال

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)- مریم رحیمی پور، معلم و مروج کتابخوانی: در توصیف ژانر ماجراجویی برای بچه های کلاس هشتم و نهم این طور نوشته ام داستانی که همه چیز در آن هیجان انگیز و خطرناک است.. البته خودم بهتر از هر کسی می دانم که این توصیف یک خطی اصلاً...

26 تیر 1402

تابستانی با پروست نبردی 100 صفحه ای با یک کتاب است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، در این اثر یک سو غولی ادبی ایستاده است با مدال های افتخار و هزاران ستایش نامه در طی یک قرن و یک سو نویسنده ای معاصر با سلاح و زرهی از طنز و جسارت. سرنوشت این نبرد چندان مهم نیست. مهم شاید بی پروایی نویسنده ای باشد در نوشتن حرف...

23 خرداد 1402

سواره کی از هگمتانه حذف می شود؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبر و گزارشهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که سواره کی از هگمتانه حذف می شود؟

20 خرداد 1402

همراه اول بهترین روابط عمومی در ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی دیجیتال

با کسب بالاترین امتیاز، روابط عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، لوح ویژه ارتباطات رسانه ای را دریافت کرد و به عنوان روابط عمومی برتر در بخش روابط عمومی دیجیتال معرفی گردید.

2 خرداد 1402

خطر تصادف با نور زننده: لامپ های LED در چراغ های جلوی ماشین رانندگی در شب را غیرقابل تحمل می نماید

کارشناسان می گویند لامپ های جلوی از نوع LED بسیار درخشان در چراغ های جلوی ماشین ها رانندگی در شب را به خصوص برای رانندگان در سنین بالاتر غیرقابل تحمل و خطرناک می نماید.

27 اردیبهشت 1402

عکس، این مارهای کشنده در ایران ساکن اند!

مارهایی که در سراسر ایران زندگی می نمایند تفاوت چشمگیری با یکدیگر دارند؛ از گونه های سمی گرفته تا مارهایی که از انقباض برای بی حرکت کردن طعمه خود استفاده می نمایند.

18 اردیبهشت 1402

ویدیوی درسرساز علیه لژیونر ایرانی به دست مدیران باشگاه رسید ، جلسه فوری برای تعیین تکلیف!

بی اطلاعی سرمربی و مدیران پالما از این اقدام بازیکن ایرانی باعث شد تا آنها برای گرفتن تاییدیه بازی کردن اولادقباد در جام رمضان دست به کار شوند و پرس و جو را آغاز کنند.

2 اردیبهشت 1402

تهران مشهد را با هواپیما سفر نکنید!

سفر یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فرد است. در طول سال مسافران زیادی هستند که با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله: اتوبوس، قطار و یا هواپیما سفر می کنند. برای سفر به برخی از شهرها هر سه امکان خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما وجود دارد. مشهد به عنوان قطب مذهبی...

30 فروردین 1402

عکس ، برای این شاسی بلند برقی لاکچری حداقل باید 16 میلیارد تومان پرداخت!

مرسدس بنز میخواهد تا محصولات لوکس میباخ را توسعه بیشتری دهد.خودروهای برقی این شرکت هم از این قاعده مستثنی نیستند و مرسدس بنز برای اولین بار به سراغ نسخه SUV مدل EQS رفته است. ماشینی که آغاز قیمتش از 130 هزار دلار است که به پول ایران می گردد بالع بر 16 میلیارد...

29 فروردین 1402

استاتین ها ریسک بیماری قلبی را در مبتلایان HIV کاهش می دهند

حال یک مطالعه تازه نشان می دهد که دارو های استاتین می توانند خطر مسائل جدی قلبی را در این گروه از بیماران، تا بیش از یک سوم کاهش دهند.

27 فروردین 1402

معاینه فنی خودرو در سال 1402 چقدر هزینه دارد؟

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو تهران نرخ تازه معاینه فنی در سال تازه را گفت. شادی مالکی گفت نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودرو از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی تغییر کرد.

20 فروردین 1402

تصاویر اقدام جنجالی مأموران سعودی با یک زن ، واکنش عمره گزاران

مأموران سعودی از نزدیک شدن به کعبه و لمس خانه خدا به وسیله یک بانوی زائر ممانعت کردند که این اقدام سعودی ها با واکنش عمره گزاران روبرو شد.

14 فروردین 1402

فال ابجد امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402؛ نسبت به حرفی که می زنید متعهد باشید!

فال ابجد امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که طرفداران خاص خودش را دارد.

9 فروردین 1402

چگونه می توان کیفیت باغ وحش های کشور را بالا برد؟ ، تماشا این باغ وحش های تماشای را در تعطیلات از دست ندهید

باغ وحش ها در تمام جهان یکی از جاذبه های خاص گردشگری محسوب می شوند و سالانه علاقه مندان بسیاری برای تماشا حیوانات مختلف به باغ وحش ها مراجعه می نمایند. در ایران نیز باغ وحش های متعددی وجود دارد که هر کدام دارای جاذبه های خاص خود هستند.

5 فروردین 1402
تعداد: (787)