نکاتی درباره سفر خانم ها به تنهایی ، کار جالب کریستین ادیس

به گزارش بهترین ها، کریستین ادیس (Kristin Addis) از بلاگ الهه شعر و موسیقی سفر من باش (Be My Travel Muse) به طور منظم ستون مربوط به زنانی که تنها سفر می نمایند ما را می نویسد. این عنوان موضوعی بود که من نمی توانستم آن را پوشش دهم، بنابراین از او خواستم تا به عناوین و موضوعات خاص در بین نکاتی مهم برای زنانی که تنها سفر می نمایند، بپردازد. در ستون این ماه آن، کریستین درس هایی را که در تنهایی سفر کردن آموخته، به ما یادآوری می نماید. این مقاله درباره نکات امنیتی در سفر برای خانم ها هست.

نکاتی درباره سفر خانم ها به تنهایی ، کار جالب کریستین ادیس

سفری که باید تنها تجربه کرد

آیا شما می خواهید تنهایی به سراسر دنیا سفر کنید؟ آیا مطمئن هستید؟ این جملات را قبلا شنیده اید، درست است؟ کسی که نیت خوبی دارد و سعی می نماید تا با شما در خصوص تنهایی سفر نکردن صحبت کند و تمام انواع چیزهایی که می تواند مشکل ایجاد کند را یادآوری می نماید. این حرف ها پیرامون نکاتی مهم برای زنانی که تنها سفر می نمایند، می توانند بسیار متقاعد نماینده باشند در حالیکه به شدت روی نکات منفی تمرکز می نمایند، اما انرژی مثبت زیادی که از مسافرت کردن به دست می آید را به طور کامل فراموش می نماید. پس همه اتفاق هایی که می تواند به درستی انجام شوند، چه؟ چیزهایی وجود دارند که فقط خانم هایی که تنها مسافرت می نمایند، می توانند آن ها را تجربه نمایند. این مسئله مانند یک باشگاه است که تعداد افراد زیادی می توانند وارد آن شوند اما تعداد کمی راجع به آن می دانند، اما آن دسته از ما که تنهایی سفر نموده، می دانیم که به آن ترسناکی که فکر می کنید نیست و بیشتر از آنچه که تصور کنید به شما سود می رساند. مسافرت کردن انفرادی در دنیا درس های زیادی را پیرامون نکات امنیتی در سفر برای خانم ها به من آموخت و باعث شد تا بفهمم که حقیقت هایی وجود دارد که تنها زمانی که به تنهایی سفر می کنید، می توانید آن ها را بیاموزید. بعضی از بایدها و نبایدهای سفر خانم ها به تنهایی را در زیر توضیح داده ام:

-امتحان کردن یک غذای تازه در گوشه ای دیگر از دنیا و اینکه بفهمیم چقدر آن را دوست داریم، کار هیجان انگیزتری است نسبت به آنکه در راه برگشت به خانه به یک رستوران شیک برویم.

-فهمیدن آنکه یک غذای عجیب و غریب زمانی مزه بهتری می دهد که آن را با دست هایمان بخوریم، درحالی که کفش هایمان را در آورده ایم و روی زمین نشسته ایم.

-لذت نشستن در یک سونا و در ساحلی گرمسیری، در حالیکه چرخش موج های دریا را تماشا می کنید و در کنار دوستان قدیمی یا تازهتان قرار گرفته اید، ارزش نیش خوردن از پشه ها را دارد.

-می توانید سلام یا ممنونم را به زبان های بیشتری بگویید، به جای آنکه ماشین رویایی شما دنده داشته باشد.

-بازی کردن با کودکی از زبانی دیگر، گرم نماینده تر از همه سوئیتشرت های طراحی شده در دنیا است.

-مردم در هر جایی، با هر رنگ پوستی، هر اندامی و هر مقدار ای زیبا هستند و استاندارد منحصر به فردی مخصوص زیبایی وجود ندارد.

-هیچ چیز در بین نکات امنیتی در سفر برای خانم ها، شیرین تر از آن نیست که زودتر بلیط هواپیمای جایی را بخریم که خود به تنهایی می خواهیم به آنجا سفر کنیم و خود به تنهایی آن را انتخاب نموده ایم.

-تمبرهای بیشتری که در پاسپورت زده شوند، از ساعت مچی ها و کیف پول های تجملی مجذوب کننده ترند.

-تصمیم عجولانه ما برای این سفر هنگامی شیرین تر می گردد که در گوشه ای از اروپا نشسته ایم و شیرینی کراواسان (croissant) شکلاتی می خوریم، در حالی که روزی پر از ماجراجویی پیش رویمان است.

-مهم نیست که دیگران چه پوشیده اند، اهل کجا هستند یا حساب پس اندازشان چقدر است. اگر در سراسر دنیا مردم بتوانند از پس مکالمه ای هوشمندانه و نیمه کاره با ما بر بیایند و ما را با مفهوم بعضی از کلماتشان آشنا نمایند، شادمان تر می شویم.

-قهوه اسپرسو در کشور ایتالیا واقعا مزه بهتری دارد، بعلاوه پننگ کاری (Panang curry) در کشور تایلند خوشمزه تر است.

-فهمیدن آنکه غروب آفتاب در سرتاسر اقیانوس و در گوشه ای دیگر از کره زمین چه شکلی است، از تمام لایک های اینستاگرام در دنیا با ارزش تر است.

-زمانی که روزی کامل از تجربیات را بدون هیچ برنامه ریزی، التزام و یا موضوع ضمیمه شده ای در اختیار داشته باشیم، خبرهای فیس بوک کمتر برای ما مجذوب کننده می شوند.

-شاید لوازم آرایش، آراستن موها و استفاده از صاف نماینده ها و گن های لاغری همگی ضروری نیستند و ما به همان شکلی که هستیم، زیبا به نظر می رسیم.

-غمگینی بعد از آن سفر ارزش یک لذت کوتاه در آنجا به همراه غریبه ای زیبا با لهجه ای از جایی دور لذت بخش هست.

-اینکه بتوانید بله بگویید بدون آنکه در ابتدا به وسیله شخصی دیگر کنترل شوید، احساس آزادی و رضایت بخشی دارد.

-اینکه بتوانید بدون نگرانی درباره آسیب رساندن به کسی یا احساس مسئولیت نه بگویید، احساسی قدرتمند تر از گفتن بله دارد.

-ما از آنچه فکر می کردیم، باهوش تر هستیم.

-ما توانایی انجام کارهایی را داریم که یک سال پیش ما را وحشت زده می کردند.

-هیچ کلاسی در هیچ جایی نمی تواند بهتر از اینکه خود به یک جاده در دل طبیعت برویم، محیط زیست را به ما آموزش دهد.

-هیچ اتاق جلسه ای، مصاحبه شغلی یا جشن خانگی وجود نخواهد داشت که در آنجا کسی دوباره بتواند ما را بترساند، زیرا که ما این را می دانیم که به تنهایی سفر کردن به کشوری دیگر، آشنا نبودن با هیچ چیز در آنجا و رو به رو شدن با چیزهای تازه و مدیریت همه آن ها مانند یک رئیس چه حسی دارد.

-اشتباهات کمی و تجربه های آموزنده هم در اینجا و هم در آنجا وجود داشت، اما امروزه ما برای روبرو با آن ها بهتر شده ایم.

-به جز همه چیزهایی که یاد گرفته ایم بیشتر از همه، توانایی های فردی را به یاد می آوریم، با درک بهتری از اینکه حالا چگونه با دنیا سازگار شدیم و این چیزی است که برای بقیه زندگی ما مفید خواهد بود.

-هنگامی که این سفر به انتها برسد، ما فقط چیزهایی را که می دانیم و توانایی هایمان را به خاطر می آوریم و احتمالا دوباره آغاز به جستجوی پروازهای هواپیما می کنیم.

زنانی که تنها سفر می نمایند، می دانند که تنهایی مسافرت کردن یک هدیه است. این کار فرصتی می دهد تا اعتماد به نفس را توسعه داده، همه تصمیم ها را درباره اینکه کجا می خواهند بروند و چه کاری می خواهند بنمایند، خود بگیرند و مدیر عامل زندگی و ماجراجویی های خود باشند. این اعتماد بنفس و توانایی در زندگی روزمره درست پس از انتها سفر ادامه می یابد. ترس عزیزان و درک نکردن حاصل از آن احتمالا همواره وجود خواهد داشت. واکنش نشان دادن آن ها با سخنانی خوش نیت اما جاهلانه امری طبیعی است. شما اغلب می توانید با مثال به ناظران نشان دهید که این مسئله چقدر می تواند شگفت انگیز باشد. اگر تا به امروز به تنهایی سفر ننموده اید اما قصد دارید بفهمید چه کسی هستید و به چه چیزی تعلق دارید، به سمت دیگر دنیا بروید و آماده یک شگفتی بزرگ باشید. اجازه ندهید هیچ چیز شما را عقب بکشد، شما شایستگی تماشا دنیا را با شرایط خودتان دارید. کریستین اَدیس متخصص سفرهای انفرادی زنانه است که به خانم ها الهام بخشیده تا به شیوه ای معتبر و پرماجرا به سراسر دنیا مسافرت نمایند. او که قبلا بانکدار سرمایه گذاری بوده، تمام دارایی های خود را در سال 2012 میلادی فروخت و به دور دنیا گشت و بیش از 70 کشور را بازدید کرد. شما می توانید نوشته های بیشتری از او را در سایت Be My Travel Muse و در اینستاگرام یا فیسبوک او پیدا کنید.

منبع: همگردی

به "نکاتی درباره سفر خانم ها به تنهایی ، کار جالب کریستین ادیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی درباره سفر خانم ها به تنهایی ، کار جالب کریستین ادیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید