ساک متقال پارچه ای آماده در تعداد کم

به گزارش بهترین ها، ساک متقال آماده در تعداد کم اغلب بعنوان بگ آماده به فروش می رسد. از ساک دستی متقال یا کیسه متقال اغلب برای حمل و نقل راحت تر اقلام مختلف استفاده می گردد. جعبه آماده اغلب برای محافظت از محصول و ساک دستی آماده یا پاکت کرافت آماده اغلب برای حمل و نقل راحت تر بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید ساک متقال در تعداد حداقل 50 عدد ممکن است.

ساک متقال پارچه ای آماده در تعداد کم

سفارش پاکت متقال 09125786139

بگ پارچه ای متقال چه ویژگی های مهمی برای کسب و کارها دارد ؟

کیسه متقال نوع خاصی از بگ پارچه ای که از پارچه متقال طبیعی فراوری میشود. ساک دستی متقال یک محصول خاص و بی نقص میباشد و برای مشتریانی که دغدغه حمایت از محیط زیست دارند، برترین انتخاب خواهد بود.

پارچه های متقال مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن و فشار دارند و ساک دستی های ساخته شده از متقال از نظر تحمل وزن در میان سایر ساک های دستی، بیشترین استحکام را دارا میباشد.

امکان شستشو ویژگی بسیار برجسته ساک دستی متقال است که موجب میشود مصرف کننده بتواند بارها و بارها از آن استفاده کند. پارچه های متقال پس از شستشو به حالت اولیه خود برمیگردند و همچون روز اول نو بنظر میرسند.

بگ های متقال دوستدار محیط زیست هستند. به این معنا که چون از طبیعت گرفته شده است صدمه ای به طبیعت وارد نمیکنند و به راحتی جذب محیط می شوند.

سفارش پاکت متقال 09125786139

متقال چیست؟

متقال یک نوع پارچه نخی است. این نوع پارچه از خانوادهٔ کرباس است اما از کرباس لطیف تر است.پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و استحکام برای فراوری ساک خرید یا ساک دستی متقال تبلیغاتی بسیار مناسب است.متقال سبک، مقاوم و محکم است و پارچهٔ خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می شود. نرم است و به راحتی اتو می شود.

متقال پارچه ای بسیار مقاوم،محکم و سبک و خنک است که اتو کشی و دوخت راحت از جمله خصوصیات این نوع پارچه میباشد.

متقال، سبک و مقاوم و محکم است و به دلیل عبور هوا از بین تار و پود آن پارچه خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می شود. نرم است و به راحتی اتو می شود.

چاپ روی بگ پارچه ای متقال چگونه انجام می شود؟

امکان چاپ سیلک اسکرین و چاپ دیجیتال برروی ساک دستی متقال وجود دارد. چاپ سیلک برای نام و لوگو شما بسیار مناسب می باشد و اثر رنگ در آن بسیار قوی است. چاپ دیجیتال برای طرح های رنگی و عکس مناسب است و بیشتر باعث زیبایی و جلب نظرها می شود.

چاپ ساک دستی متقال و چاپ ساک دستی کتان و چاپ تمام رنگی روی ساک دستی کاغذی به صورت عکس امکان پذیر می باشد. چاپ روی ساک دستی پارچه ای به صورت سیلک و فلکسو تک رنگ یا 4 رنگ تفکیکی امکان پذیر می باشد. چاپ بر روی ساک دستی پلاستیکی به صورت تصویر تمام رنگی امکان پذیر می باشد.

چاپ فوری روی ساک متقال چگونه انجام می شود؟

چاپ فوری ساک آماده متقال بصورت چاپ سابلیمیشن و 2 ساعته قابل انجام است .

چرا باید از ساک دستی متقال استفاده کرد؟

این روزها که مردم بیشتر به لوازمی که استفاده می کند و تاثیری که روی محیط زیست دارد دقت می کنند استفاده از ساک دستی پارچه ای هم بیشتر شده است. این ساک دستی آماده معمولا با کنف، کتان، نخ پنبه یا متقال درست می شوند که جایگزین خوبی برای کیسه پلاستیکی و نایلونی و حتی پاکت آماده هستند. ساک دستی پارچه ای به عنوان کیسه خرید، ساک باشگاه، کیف یا حتی ساک دستی تبلیغاتی استفاده می شود.

ساک دستی پارچه ای متقال چگونه ساخته می شود؟

پارچه متقال از الیاف کرباس یا کتان ساخته می شود و در دسته پارچه های نخی قرار می گیرد. پارچه متقال مقاومت و استحکام زیادی دارد و به همین خاطر از قدیم در ساخت کیسه بسته بندی، بادبان کشتی، خیمه و چادر کاربرد داشته است. امروزه پارچه متقال به دلیل قیمت مناسب و خنک بودن تبدیل به یکی از پارچه های محبوب برای لباس های تابستانی در صنعت مد شده است. بعلاوه برای ساخت روکش مبل، رومیزی یا پرده هم استفاده می شود. به طور کلی طراحان سعی می کنند بیشتر از پارچه های سازگار به محیط زیست به جای محصولات مصنوعی که در طبیعت تجزیه نمی شوند استفاده کنند.

چاپ روی ساک دستی متقال چگونه می شود؟

ساک دستی متقال یکی از محبوب ترین کیسه های پارچه ای است و این مسئله بی دلیل نیست. اول از همه این پارچه بسیار مقاوم و محکم است و با خیس شدن سفت می شود به همین خاطر می تواند وزن های زیاد را تحمل کند و از محتویات داخلش محافظت کند. علاوه بر این متقال یک کیسه پارچه ای ارزان قیمت محسوب می شود و خریدش برای مصرف کننده یا حتی برای سفارش ساک دستی تبلیغاتی ارزان است.

چاپ روی پارچه متقال کیفیت زیادی دارد و رنگ ها را شفاف نشان می دهد. از آنجایی که رنگ خود پارچه متقال سفید یا شیری است به خوبی رنگ را جذب می کند. دوخت ساک دستی متقال راحت است و این پارچه با اینکه مقاوم است سفت نیست و با چرخ خیاطی معمولی هم قابل دوخت است به همین خاطر افرادی که در این زمینه تجربه دارند یا حتی با یک نخ و سوزن معمولی می توانند خودشان در خانه ساک دستی پارچه ای متقال را بدوزند. با این حال برای چاپ روی پارچه متقال باید به یک چاپخونه حرفه ای مراجعه کرد تا نتیجه دوام داشته باشد و با شست و شو پاک نشود.

بگ پارچه ای متقال از چه موادی فراوری می شود؟

ساک دستی متقال فراوری شده از الیاف طبیعی پنبه است و صد در صد بازیافتی است و در طبیعت تجزیه می شود. از همین رو محصولی است سازگار با محیط زیست، قابل شسشتو، مستحکم و بادوام است.

برترین انتخاب برای آنان که دوست دار محیط زیست هستند و دغدغه حفظ آن را دارند. تجربه یک حس بی نظیر و خاص برای مشتریان شما در جهت نگهداری از زمین و منابع طبیعی آن است . این ساک ها قالبیت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال را داراهستند و می تواند برترین راه جهت معرفی نام و نشان تجاری شما باشند. در واقع خرید ساک دستی های متقال یک انتخاب بی نظیر و خاص و بسیار ارزشمند است . یکی دیگر از ویژگی های شاخص این ساک ها تحمل بالای وزن اجسام است این ساک ها به دلیل نوع بافت و دوختی که دارند می توانند وزن های سنگین را تحمل کنند.

تفاوت ساک دستی متقال و کتان چیست ؟

در نظر داشته داشته باشید پارچه متقال و کتان از یک خانواده می باشند و هر دو از نخ پنبه ای فراوری می شوند. پارچه متقال نسبت به پارچه کتان بافت متفاوتی دارد. پارچه کتان نسبت به متقال ضخامت بیشتری دارد و مستحکم تر و بادوام تر است. البته ضخامت ساک دستی های متقال بعنوان یک ساک دستی پارچه ای کافی است و دوام و استحکام مورد احتیاج را دارد.

چرا باید از چاپ طرح اختصاصی برای چاپ بگ پارچه ای متقال استفاده کرد؟

اگر برای پرستیژ سازمان یا موسسه یا خدمات خود ارزش قائل باشید و توجه به نکات برندینگ کنید حتما قبل از استفاده از طرح های عمومی ساک دستی که در بازار خرید و فروش می شوند تمایل دارید که از طرح اختصاصی سازمان خود استفاده نمائید. شما می توانید با توجه به نوع جنس ساک دستی متقال خود از مدل های مختلف چاپ بهره ببرید.

سفارش پاکت متقال 09125786139

تفاوت ساک دستی کاغذی و بگ پارچه ای متقال چیست؟

ساک دستی کاغذی با توجه به اینکه امکان انجام چاپ تمام رنگی را دارد باعث می شود طرح شما بصورت کامل چاپ شود. شما می توانید روی ساک دستی کاغذی طلاکوب - یوی موضعی برجسته - قالب برش اختصاصی را انجام دهید. در کل ساک دستی کاغذی به دلیل موارد ذکر شده حالت تجملاتی تری دارد و نفیس تر خواهد بود .اما ساک دستی متقال محدودیت هایی در چاپ دارد. اما ماندگاری بالاتری به نسبت ساک دستی کاغذی دارد. دفعات استفاده در ساک دستی متقال به مراتب بیشتر از ساک کاغذی خواهد بود. ساک دستی کتان به لحاظ قیمت نیز از ساک دستی کاغذی ارزان تر می باشد.

تحمل وزن بگ پارچه ای متقال چقدر است؟

ساک دستی کاغذی با توجه به ابعاد تحمل وزن 2 تا 3 کیلوگرم را دارد. اما ساک دستی متقال با توجه به سایز 6 الی 10 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت.

چرا خرید بگ پارچه ای متقال

امروزه در مارکت ها و شرکت ها میبینیم که دیگر از ساک دستی نایلون و نایلکس کمتر استفاده می شود . بیشتر مواقع از بگ های تبلیغاتی با مدل های متفاوت از نوع پارچه ای یا کاغذی مشاهده می نمایید. در این خصوص میخواهیم درباره یک محصول از دسته ساک دستی پارچه ای فکوس کنیم به نام ساک دستی متقال و بگیم چرا از این نوع محصول استفاده میکنیم و همچنیم مزایای استفاده از ساک دستی با جنس متقال را در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

جنس ساک دستی متقال از چیست؟

خب در ابتدا درباره جنس این نوع ساک دستی صحبت می کنیم، از اونجا که بیشتر ساک دستی های تبلیغاتی که در بازار میبینیم به جنس اسپان هست و به عنوان ساک دستی های یک بار مصرف ازش یاد میشود . در سال 98 پارچه متقال با دو نوع جنس پنبه پنبه و پنبه پلی استر کم کم وارد بازار شده و یک محصول تازه به خانواده ساک دستی پارچه ای اضافه شد، که از اون به بعد کیف دستی متقال نام گرفت. قابل شستشو بودن و مانور چاپ رنگی روی این شاپینگ بگ از خصوصیات مهم این محصول می باشد. نباید فراموش کرد که این محصول دوست دار محیط زیست هستن و از تمامی ساک دستی هایی که تا کنون فراوری شده بازیافتی تر و برگشت پذیر تر به محیط زیست میباشد و این یکی از دلایلی است که ما ساک دستی متقال را به مشتریان خود معرفی می کند .

چند نوع پارچه در فراوری ساک دستی متقال به کار گرفته میشود ؟

همانطور که در بخش قبلی گفتیم دو نوع پارچه که یکی پنبه، که به نام صد درصد پنبه شناخته شده و نوع بعد پارچه پنبه پلی استر که به نام متقال هفتاد درصد میشناسیم، این نوع الیاف به کار رفته در این محصول می باشد و مهم تر از آن ضخامت پارچه متقال است که برای فراوری ساک دستی تبلیغاتی متقال از سه نوع گرماژ 200 میکرون 340 میکرون و 500 میکرون استفاده میشود.

عرض طاقه های موجود در بازار 2 متر می باشد در طول 50 متر است. بنابراین در صورت محاسبه کردن میبایست این مساحت را در نظر داشت و لازم به ذکر میباشد، ما برای فراوری این ساک دستی حداقل 2 طاقه برای هر مشتری و سفارش درنظر گرفته ایم و بعلاوه هر چقدر سایز کوچکتر باشد تعداد سفارش بیشتر خواهد شد .

ضخامت بگ پارچه ای متقال به چه صورت می باشد ؟

ضخامت 200 میکرون که بیشتر به پارچه تترون معروف می باشد به دلیل داشتن درصد پنبه کمتر برای محصولاتی که چاپ رنگی دارن استفاده می شود و از جنس سبک و نازک تری نصبت به بقیه مدل های پارچه برخوردار است.

پارچه متقال 340 میکرون پر فروش ترین گرماژی هست که سفارس داده می شود زیرا هم از ضخامت خوبی برخوردار است و هم قابلیت چاپ سابلیمیشن نیز خواهد داشت.

برای تشخیص این دو پارچه میتوان از رنگ پارچه متوجه شد. متقال 200 میکرون رنگ سفید تری نسبت به 340 میکرون دارد و متقال 340 کرم مایل به قهوه ای می باشد.

در آخر پارچه متقال 500 میکرون که به نام کتان معرفی می شود نیز از پارچه های مورد استفاده در فراوری ساک دستی می باشد .

این گرم از پارچه از ضخامت بسیار خوبی برخوردار است.و بی نهایت مقاوم و ماندگار می باشد و این مصول به دلیل صد در صد پنبه موجود در بافت پارچه نمیتوان از چاپ سابلیمیشن استفاده کرد. می بایست با چاپ سیلک یا لیبل pvc برای چاپ ساک دستی استفاده کرد، توجه داشته باشید که آب رفت پارچه در دوخت و چاپ از هر طرف حدود 3 الی 5 سانت است ، پس زمان انتخاب سایز سفارشی به این نکته دقت داشته باشید.

حداقل تعداد سفارش ساک دستی کاغذی و بگ پارچه ای متقال چه تفاوتی با هم دارد؟

در فراوری ساک دستی کاغذی حداقل تیراژ 1000 عدد با طرح اختصاصی و چاپی شما باید رعایت شود. در فراوری ساک دستی متقال حداقل تیراژ 200 عدد نیز امکان سفارش می باشد.

بگ پارچه ای متقال از چه نوع پارچه ای تشکیل شده است ؟

گوناگونی در روش های فراوری نخ باعث تنوع در پارچه ها و همینطور دوخت و موارد استفاده پارچه شده است.

با توجه به همین موضوع پارچه ها را میتوان با توجه به نوع نخ به کاربرده شده و ویژگی هایی که هر نخ در پی دارد دسته بندی کرد:

  • پارچه های مصنوعی
  • پارچه های طبیعی

هرکدام از این دسته بندی پارچه ها از مواد مختلف و ترکیبات شیمیایی خاصی ساخته شده است .

پارچه های طبیعی شامل پارچه های ابریشمی و پشمی میشود که منشا ساخت حیوانی دارند و همینطور شامل پارچه های نخی و کتانی هستند که از گیاهان ساخته میشوند.

کیسه متقال آماده نقش بازاریابی یا تبلیغات خود را چگونه ایفا می کند؟

امروزه نقش تبلیغات در عرصه های مختلف تجارت برکسی پوشیده نیست و صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک به خوبی می دانند که برای باقی ماندن در عرصه رقابت بین رقبای خود احتیاج به دیده شدن و یادآوری هرروزه خود بین مشتریان را دارند.

از برترین ابزارهای دیده شدن برند و نشان تجاری شما ساک دستی های تبلیغاتی هستند.یکی از پرکاربرد ترین و مناسب ترین هدایای تبلیغاتی که به طور مستمر و به شیوه ای مجذوب کننده یادآور شما هستند و نیز باری را از روی دوش مشتریانتان برمی دارند و همراهی همیشگی در لحظات آنان هستند.

کاربرد بگ پارچه ای متقال چیست؟

ساک دستی متقال، برای مصارف تبلیغاتی، نمایشگاهی، فروشگاهی و سایر موارد گزینه ای عالی هستند و ساک دستی متقال با قابلیت چاپ چهاررنگ می باشد معمولا دارای طیف وسیعی از رنگ ها، سایزها و طرح هایی که دارد می تواند برای اهداف مختلف به کار گرفته شود .

امروزه ساک های دستی پارچه ای متقال، جز دسته محصولات تبلیغاتی، مصرفی تازهی می باشد که مشتریان می توانند آن را در زمره محصولات مصرفی خود لحاظ کنند.

ساک های دستی پارچه ای متقال، کاملا قابل بازیافت بوده و می تواند به صورت طبیعی تجزیه شود، از همین رو کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.

بگ پارچه ای متقال اغلب در کجا مورد استفاده قرار می گیرد؟

ساک دستی های پارچه ای برای مصارف تبلیغاتی در نمایشگاه ها، همایشات و سمینارها گزینه بسیار مناسبی است. و در سایز ها و مدل های متنوع هم به صورت دستی هم به صورت دوشی قابل فراوری است این محصول جز دسته محصولات مصرفی است که می تواند همراه همیشگی مخاطبین شما باشد.

ساک دستی های پارچه ای متقال برخلاف سایر پارچه ها پرز نمی دهد از همین رو این پارچه ها انتخاب مناسب و منحصر به فردی برای فراوری ساک دستی های تبلیغاتی است بعلاوه بسیار سبک، مقاوم و محکم است.

زمان تحویل سفارشات ساک دستی کاغذی و بگ پارچه ای متقال چه تفاوتی با هم دارد؟

تحویل سفارشات فراوریی ساک دستی کاغذی 10 الی 12 روز کاری می باشد. سفارشات ساک متقال از 7 الی 10 روز کاری انجام می گیرد. سفارشات فورس به دلیل اینکه از قبل اماده شده است و فقط برای چاپ زمان می برند در زمان کوتاهتری آماده می شود.

ساک متقال آماده چگونه باعث استقبال مخاطبان به سمت خود شده است ؟

متقال یک پارچه کاملا نخی با الیاف طبیعی، سبک، مقاوم و بدون پرز است که از بافتن پنبه طبیعی فراوری می شود و معمولاً از الیاف پنبه نیمه فرآوری شده و سفید نشده ساخته می شود که قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد و از آن در ساخت ساک دستی پارچه ای، کیسه پارچه ای استفاده می شود.

امروزه دوخت کیف با پارچه متقال مد شده است. ساک دستی متقال بسیار کاربردی است و هواداران خاص خود را دارد. ساک دستی متقال یکی از محبوب ترین ساک های پارچه ای است و این مسئله بی دلیل نیست.

اول اینکه این پارچه بسیار مقاوم و محکم است و با خیس شدن سفت می شود به همین خاطر می تواند وزن های زیاد را تحمل کند و از محتویات داخلش محافظت کند. علاوه بر این ساک متقال یک کیسه پارچه ای ارزان قیمت محسوب می شود و خرید آن برای مصرف کننده یا حتی برای سفارش ساک دستی تبلیغاتی ارزان است.

چاپ روی پارچه متقال کیفیت زیادی دارد و رنگ ها را شفاف نشان می دهد. از آنجایی که رنگ خود پارچه متقال سفید یا شیری است به خوبی رنگ را جذب می کند.

از ساک دستی متقال می توان به عنوان ساک خرید پارچه ای، ساک فروشگاهی، ساک تبلیغاتی و… استفاده کرد. ساک دستی متقال جهت حمل خرید و یا بسته بندی محصول استفاده می شود.

معمولا در همایش ها، سمینار ها و نمایشگاه ها جهت حمل کاتالوگ از ساک پارچه ای که یک ساک تبلیغاتی نیز محسوب می شود استفاده می کنند. معمولا نام برند یا لوگوی اختصاصی خود را بر روی ساک دستی متقال چاپ می کنند،

ازآنجاکه ساک متقال قابل شستشو است، بارها می توان از آن استفاده کرد درنتیجه مانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک عمل خواهد نمود. ساک دستی متقال در طرح ها، رنگ ها و سایزهای متنوعی فراوری می شود و برای اهداف گوناگون کاربرد دارد.

رنگ ساک آماده متقال چه رنگ هایی است ؟

پارچه متقال به رنگ سفید در بازار موجود می باشد و در استحکام این پارچه ها درجه بندی های وجود دارد، برای مثال پارچه متقال استفاده شده برای چادر از ضخامت بیشتری به نسبت چادر متقالی است که در کفش به کار برده شده است. این پارچه ها با استحکام خوب و قیمت پایینی که دارند مورد توجه در بسیاری از مصارف صنعتی قرار گرفته است. مورد کاربرد دیگر این پارچه ها با ضخامت کمتر برای تشک ها استفاده می شود.

بگ پارچه ای متقال چگونه برای چاپ لوگو شما مورد استفاده قرار می گیرد؟

ساک کتان متقال برای چاپ لوگو شما فوق العاده است. از پارچه هایی با ضخامت های مختلف، بنا بر احتیاج شما قابل فراوری است. امکان چاپ در دو سمت این ساک دستی بصورت رنگی وجود داشته و به دلیل بافت پارچه چاپ نیز همراه با پارچه در ساک کتان متقال از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است.ساک دستی کتان متقال نسبت به دیگر ساک دستی های پارچه ای از کیفیت بالاتری برخوردار است.

ساک کتان متقال قابلیت شستشو بدون از دست رفتن کیفیت را داشته و همین نکته آن را برای مصارف طولانی مدت به یکی از برترین گزینه ها تبدیل نموده است. ساک دستی کتان متقال عموما از یک رنگ پارچه به رنگ استخوانی فراوری می شود تا قابلیت چاپ انواع رنگ روی آن محیا باشد.

ساک دستی کتان یا ساک دستی متقال برترین گزینه ها برای ارایه به مشتریان شما هستند.

کیسه پارچه ای متقال بسیار مقاوم بوده و در عین حال از ظرافت و زیبایی نیز برخوردار است. چاپ روی ساک دستی متقال به دو صورت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال(سابلیمیشن) انجام می شود. شاپینگ بگ متقال بدون شک در میان دیگر انواع این دسته سرآمد است.

کیسه متقال با پارچه متقال تهیه شده ار پنبه فراوری می شود که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. کیسه متقالی محدودیت در ابعاد نداشته و می توانید در هر سایزی سفارش دهید.

سفارش چاپ ساک متقال تبلیغاتی

نقش تبلیغ در عرصه های مختلف رقابت در تجارت بر کسی پوشیده نیست. اگر صاحب یک کسب و کاری هستید که هنوز شناخته نشده اید و یا برند سازی ننموده اید می توانید از جنبه تبلیغاتی ساک متقال نهایت بهره را ببرید یعنی می توانید ساک متقال را با نام و لوگوی برند خود سفارش چاپ اختصاصی دهید و به این روش کسب و کار خود را تبلیغ کنید ساک متقال تبلیغاتی یک انتخاب بی نظیر و خاص، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی است.

خرید ساک دستی متقال

شما می توانید ساک متقال را از فروشگاه اینترنتی ما با قیمت مناسب و با تخفیف پلکانی بخرید و خرید راحت و به صرفه ای را تجربه کنید.

گراماژ ساک پارچه ای متقال و کتان چقدر است ؟

پارچه استفاده شده ساک دستی متقال یا ساک دستی کتان از جنس پنبه است . که همین امر که از الیافت مواد طبیعی است برا اثبات دوست دار محیط زیست بودن ساک دستی کفایت میکند . پارچه متقال با گرماژ های مختلف مواد دار یا بدون مواد فراوری میشود ، از گرماژ پایین که به آن پارچه ملانژ هم میگویند آغاز شده و تا گرماژ 500 که کتان نام دارد در بازار موجود است .

برای فراوری ساک دستی متقال از سه گرماژ تترون 200 گرم مواد دار، 330 گرم متقال و 500 گرم کتان کج راه استفاده می شود و هر سه این پارچه ها از خانواده متقال هستند و قابلیت شستشو نیز دارا می باشند . پدر ادامه هر سه مدل پارچه متقال را برای شما توضیح خواهیم داد. این پارچه از بقیه پارچه های متقال استفاده شده کمترین گرماژ را دارا است ، دلیل استفاده از این نوع پارچه کیفیت چاپ ساک متقال بسیار بالای آن است .

میتوان تصویر یا لوگو های چند رنگ را با چاپ دیجیتال، شفاف و یک دست بر روی پارچه تترون چاپ کرد .

برای افرادی که چاپ برای آنها اهمیت بالایی دارد و جزء اولویت های آنها است بسیار مناسب است .قیمت ساک دستی متقال با پارچه از جنس تترون ارزان تر از دیگر پارچه ها می باشد . دلیل خوب بودن چاپ ساک دستی متقال داشتن مواد کربن در بافت این پارچه است که اجازه می دهد حرارت دستگاه چاپ به قدر قابل توجه ای بالا رفته و رنگ به صورت صحیح روی پارچه حک شود .

پارچه متقال

پرفروش ترین و محبوب ترین پارچه برای bag متقال پارچه متقال 330 گرم است که هم از نظر رنگ و گرماژ بسیار مناسب و پیشنهاد شده از طرف ما است. پارچه این محصول از صد در صد نخ فراوری شده است و بدون مواد می باشد که برای تشخیص آن از پارچه تترون میتون به رنگ پارچه اشاره نمود، پارچه متقال به رنگ کرم و پارچه تترون سفید است، خیلی راحت میتوانید از پارچه استفاده شده در بگ خود آگاه باشد.

پارچه متقال زمان شستشو آبرفت حداقل 3 سانت از هر طرف دارد و این بابت بافت پارچه است، شما میتوانید این محصول از ساک دستی متقال را در سایز های مختلف و مدل های بغل پاکت، کف پاکت یا فلت سفارش دهید. با چاپ لگو خود یک محصول ماندگار و حرفه ای به مشتری خود هدیه دهید .

پارچه کتان

برترین و مقاوم ترین ساک دستی، ساک دستی کتان می باشد که با گرماژ محصول 500 گرم و نمادوزی ضخیم ، شیار های کج راه پارچه حرفه ای ترین محصول در دسته ساک دستی پارچه ای است.

شما میتوانید این فرق این محصول را به سادگی از دیگر جنس های موجود در بازار از ضخامت پارچه ،ضبری و خطوط کج راه بودن مانند پارچه های کبریتی تشخیص داد.

چاپ ساک دستی کتان با چاپ سیلک اسکرین و دیجیتال می باشد و به شما توصیه میشود از چاپ تک رنگ یا دو رنگ برای این کار بهره ببرید زیرا شکیل بودن و کلاسیک بودن ساک دستی کتان به سادگی بگ می باشد.

دسته ساک دستی متقال چند سانت و به چه شکلی است؟

دسته ساک دستی متقال دو مدل معمولی با طول دسته 35 سانت و رو دوش با طول دسته 70 سانت است.

حداقل سفارش چاپ کیسه متقال اختصاصی چند عدد می باشد؟

شما میتوانید با سلیقه و توجه به نوع محصولی که برای آن میخواید سفارش پاکت پارچه ای متقال ثبت کنید مذل خود را انتخاب و آنلاین بگ متقال خود را ثبت نمایید. محصول ساک دستی متقال در تیراژ حداقل 500 عدد فراوری میشود و نوع چاپ این نوع ساک دستی اورینت یا پیگمنت می باشد.

رنگ های اورینت قابل شستشو می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، شما کاربر عزیز می توانید و چاپ متقال را در سایز های 30*30 و 30*40 تهیه نمایید و بعلاوه توجه فرمایید که رنگ پارچه این محصول فقط به رنگ سفید موجود می باشد

خرید بگ پارچه ای متقال به چه صورت است؟

ساک دستی متقال روز به رو در حال بیشتر دیده شدن است. همانطور که پیش تر گفتیم نقش تبلیغات در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست. صاحبان کسب و کارهای مختلف از کوچک تا شرکت های بزرگ . به خوبی این مطلب را میداند که برای باقی ماندن در عرصه رقابت، احتیاج به دیده شدن و یادآوری بیشتر میان مشتران خود و دیگر افراد دارند .

از برترین ابزارها برای دیده شده ساک دستی تبلیغاتی است. یکی از پرکاربرد ترین و مناسب ترین ساک دستی های موجود در بازار برای هدایای تبلیغاتی شما، که به طور مستقیم و روش تازه یادآور شما و نام تجاری شما است، ساک دستی با جنس متقال می باشد.

ساک دستی های پارچه ای در مصارف تبلیغاتی در سیمینار ها، نمایشگاه ها و همایش ها گزینه مناسب است . و این محصولات در سایز ها و طرح های مختل با دسته معمولی و رودوشی قابل خرید و سفارش می باشد .

این محصول جز ساک دستی های می باشد که میتواند همراه همیشگی مشتریان شما باشد. کیسه تبلیغاتی متقال بر خلاف دیگر پارچه های موجود پرز نمیدهد، به همین منظور پارچه مناسب و منحصر به فرد برای فراوری ساک دستی تبلیغاتی می باشد.

بعلاوه این نوع بگ بسیار سبک ، مقاوم و محکم است و ویژگی اصلی این محصول قابل شستشو بودن ساک می باشد بدون از بین رفتن رنگ چاپ یا آب رفتگی پارچه.

اگر در پی یک ساک دستی تازه و متفاوتی هستید که مدت زمان بیشتری دست مشتری هاتون باشد، ما به شما ساک دستی متقال را معرفی خواهیم کرد. چراکه هم قیمت مناسبی دارد و هم بر خلاف دیگر محصولات شما میتوانید تعداد پایین تری خرید نمایید .

ساک دستی های متقال از جنس الیاف طبیعی فراوری شده است و صد در صد بازیافتی می باشد، و در طبیعت تجزیه پذیر است. از همین رو محصولی است سازگار با محیط زیست، قابل شستشو، مستحم و با دوام بالا.

اگر شما برای حفظ و سلامت محیط زیست اهمیت میدهد این نوع ساک دستی برترین انتخاب شما می باشد. شما به مشتریان خود تجبره یک حس خاص و بینظیر درجهت حفظ و نگهداری از زمین و منابع طبیعی آن هدیه خواهید داد.

این ساک دستی ها قابلیت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال را دارا می باشند و میتواند برترین تبلیغ برای معرفی برند و نشان تجاری شما باشد. در واقع خرید ساک دستی متقال یک انتخاب بی نظیر و خاص و بسیار ارزشمند است. یکی دیگر از قابلیت های این محصول تحمل وزن بالای این ساک است. این ساک ها به دلیل نوع بافت و نوع دوختی که دارند توانای وزن سنگین اجسام را دارا است.

چاپ کیسه متقال چقدر زمان می برد؟

چاپ روی کیسه متقال به دو روش سیلک و دیجیتال انجام می شود که هر کدام خصوصیات و قیمتی متفاوت دارند.کیسه متقالی می تواند ساده یا با بدنه،با زیپ یا بدون زیپ و با انواع دسته های رایج فراوری شود.هر ساک دستی متقال تبلیغی چشم گیر و کارآمد است تا آنجا که شما در هر نمایشگاه به دلیل استقبالی که از کیسه متقال می شود چندین بار احتیاج به سفارش مجدد خواهید داشت!

تفاوت ساک دستی متقال با ساک دستی کتان چیست؟

متقال یک نوع پارچه نخی است. این نوع پارچه از خانوادهٔ کرباس است اما از کرباس لطیف تر است. پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و جذب رطوبت برای گردگیری و نظافت منزل بسیار مناسب است. متقال سبک، مقاوم و محکم است و پارچهٔ خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می شود. نرم است و به راحتی اتو می شود. دوخت این پارچه بسیار راحت است.

پارچهٔ کتان از الیاف گیاه کتان تهیه می شود. این پارچه خنک است و قابلیت جدب آب بالایی دارد. کتان از زمان های دور برای پارچه بافی استفاده می شده است.از پارچه کتان برای تهیه محصولاتی از قبیل پیش بند، رومیزی، ملافه کیف و کفش و لباس استفاده می شود.

ضخامت بیشتر پارچه کتان به نسبت متقال

پارچه کتان مورد استفاده در ساک دستی ضخامت بیشتری در مقابل پارچه متقال دارد. به همین خاطر قیمت ساک دستی کتان گران تر از ساک دستی متقال می باشد

تفاوت قیمت ساک دستی متقال با ساک دستی کتان چیست؟

قیمت ساک دستی کتان یا متقال به نسبت ساک دستی برزنتی یا سوزنی بالاتر می باشد. این مورد به دلیل گران تر بودن خود پارچه می باشدکه باعث می شود قیمت نهایی محصول بالاتر تمام شود. در نظر داشته باشید مدل های دیگر ساک دستی تبلیغاتی یا ساک دستی پارچه ای به مراتب خاص تر می باشد.

ساک دستی پارچه ای به چه دلیل مشتریان خاص خود را دارد؟

خرید ساک پارچه ای فانتزی و خرید ساک پارچه ای ساده هواداران زیادی دارد. ساک دستی پارچه ای به عنوان کیسه خرید، ساک باشگاه، کیف دستی پارچه ای و ساک دستی تبلیغاتی،استفاده می شود. ساک پارچه ای یک کیسه خنک و قدیمی است. ساک دستی پارچه ای در جنس های متفاوت ولی مشابه، دوخته می شود مانند ساک دستی کتان، ساک دستی متقال، ساک دستی کنفی، ساک دستی پنبه ای. قیمت کیسه پارچه ای متقال نسبت به سایر کیسه های پارچه ای مناسب تر است.

پارچه متقال چیست؟

پارچه متقال یکی از پر کاربرد ترین پارچه ها در منازل و بعلاوه در صنعت می باشد. اگر در پی خرید یک ساک دستی خاص و متفاوت هستید ما به شما ساک دستی های متقال را پیشنهاد میکنیم چراکه هم قیمت مناسبی دارد هم کیفیت بالاتری نسبت به دیگر ساک های دستی داراست.

چرا استفاده از بگ پارچه ای متقال ضروری است ؟

با توجه به نوع فعالیت خود به احتمال خیلی زیاد جهت بسته بندی یا حمل محصولات یا ارائه کاتالوگ یا اسناد به جهت حمل احتیاج به یک بسته بندی یا ساک دستی اختصاصی خواهید داشت.

ساک دستی شما می تواند از نوع ساک دستی کاغذی یا ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی پلاستیکی و یا ساک دستی متقال باشد.

مزایای ساک دستی متقال چیست؟

  • ساک دستی متقال دوست دار محیط زیست است
  • ساک دستی متقال قابل شستشو و اتو پذیر است
  • ساک دستی های متقال قابلیت های بیشتری نسبت به بقیه کیسه های خرید دارند و به خاطر جنس پارچه خود که بر امده از طبیعت است، مجذوب کنندهیت های بیشتری نسبت به بقیه کیسه های تبلیغاتی دارد.
  • ساک دستی باید در مقابل وزن اجناس مقاوم و در عین حال سبک باشد. جنس کتان (متقال) به دلیل تکنیک بافندگی که دارد باعث میشود برای حمل سنگین ترین اشیا مقاومت خود را حفظ کند.
  • بعلاوه دوخت از طریق نخهای با کیفیت، استحکام بیشتری را نسبت به انواع چسب ها و دوختهای گرمایی دارد.
  • به این دلیل که پارچه متقال از کتان یا پنبه به دست می آید میتواند مدت بسیار زیادی (سالها) بدون اینکه پاره شود یا از فرم بیفتد، دوام بیاورد. این محصول ویژه که فراوری میشود بسته به سایز و نوع پارچه تا 15 کیلوگرم وزن بار داخل خود را تحمل کنند.
  • جنس کتان (متقال) رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و رنگ را به خوبی در خود حفظ میکند و از طریق شستشو رنگ چاپ از بین نمی رود و یک انتخاب عالی برای لوگو یا شعار تبلیغاتی برند شماست.
  • متقال احتیاج به مراقبت خاصی ندارد و میشود آنرا با بقیه لباسها در لباسشویی شست و به همین خاطر مشتریانی که برای خرید به فروشگاه ها میروند میتوانند دفعات زیادی از این بگ ها استفاده کنند
  • به دلیل طبیعی بودن پارچه متقال، این نوع ساک دستی خاصیت ضد آلرژیک دارد و هیچ گونه آسیبی به سلامتی نمیزند. بعلاوه طبیعی بودن این پارچه ها باعث ایجاد حسی خوب در مشتریان شما خواهد شد و برند شما همیشه در ایجاد این حس سهیم است
  • به این دلیل که این نوع پارچه از طبیعت گرفته شده است صدمه ای به طبیعت وارد نمیکند وبه راحتی جذب طبیعت می شود
  • متقال یک پارچه نسبتا ارزان قیمت است و حتی برای مشاغل کوچک ارزان میباشد
  • ساک دستی متقال مستحکم و بادوام است
  • ساک دستی متقال زمان استفاده طولانی مدت دارد
  • ساک متقال با پارچه مقاوم و مستحکم متقال کاملا تمیز و مرتب دوخته شده است که باکیفیت است و وزن زیاد را تحمل می کند. این ساک از جنس الیاف طبیعی و سازگار با محیط زیست است که برای کسانی که به زمین و محیط زیست اهمیت زیادی می دهند و کاهش مصرف پلاستیک از دغدغه های آن ها است، پیشنهاد می شود.
  • با خرید ساک دستی متقال می توانید در کاهش مصرف پلاستیک جلوگیری کنید زیرا می توانید این ساک پارچه ای را تا کنید و در کیف خود قرار دهید و هر وقت که به خرید می روید از آن به جای کیسه پلاستیکی بهره ببرید.
  • از مزایای خرید ساک متقال چاپ قیمت مناسب است. شما می توانید ساک پارچه ای متقال را به صورت خام از فروشگاه اینترنتی بخرید و یا آن را مطابق میل خود با سایز دلخواه و با هر تصویری که دوست دارید سفارش چاپ اختصاصی دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.
  • قابلیت چاپ طرح اختصاصی شما را دارد
  • ساک دستی متقال بسیار ارزشمند و بی نظیر است
  • ساک دستی متقال مقاومت در برابر وزن بالا است
  • سازگار با محیط زیست، امکان شستشو، مستحکم و با دوام
  • ساک دستی متقال با الیاف طبیعی پنبه یک حس بی نظیر و خاص برای شما و مشتریان شما ایجاد میکند. این محصول برترین انتخاب برای دوستداران محیط زیست می باشد. قابلیت پذیرش چاپ سیلک و چاپ دیجیتال بر روی خود دارد و نام و نشان شما را به برترین شکل ممکن به نمایش می گذارد.

حداقل سفارش ساک دستی متقال چقدر است ؟

حداقل سفارش ساک متقال آماده 50 عدد است.

قیمت ساک دستی متقال چقدر است ؟

قیمت ساک دستی متقال به میزان و جنس (گراماژ) و تعداد سفارش شما بستگی دارد.

چقدر زمان میبرد که سفارش ساک دستی متقال بدست مشتری برسد؟

ارسال ساک دستی متقال 2 الی 3 ساعت کاری زمان می برد.

حداقل سفارش چاپ برای چاپ روی ساک دستی متقال چقدر است ؟

حداقل سفارش چاپ برای چاپ روی ساک دستی متقال 50 عدد است

منبع: مجله چاپخونه

به "ساک متقال پارچه ای آماده در تعداد کم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساک متقال پارچه ای آماده در تعداد کم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید