مینی سریال دکستر با حضور مایکل سی هال ساخته خواهد شد

به گزارش بهترین ها، شبکه شوتایم با مینی سریال دکستر میخواهد در سال 2021 باری دیگر شخصیت دکستر با بازی مایکل سی هال را به تلویزیون بازگرداند.

مینی سریال دکستر با حضور مایکل سی هال ساخته خواهد شد

سریال دکستر در سال 2013 و پس از 8 فصل خاتمه یافت، اما شبکه شوتایم میخواهد این مجموعه محبوب را در قالب یک مینی سریال 10 قسمتی احیا کند. مایکل سی هال قرار است برای بازی در نقش دکستر مورگان بازگردد و کلاید فیلیپس هم به عنوان شورانر مینی سریال دکستر انتخاب شده است.

  • 15 سریال پلیسی که باید ببینید

هنوز تعیین نیست این مینی سریال تا چه اندازه به مجموعه اصلی مرتبط است. سریال دکستر داستان یک تحلیل آثار پاشیدگی خون به اسم دکستر مورگان را روایت می کرد که هم زمان با فعالیت در دایره جنایی پلیس میامی یک آدم کشی زنجیره ای هم بود و قاتلانی را که از شکاف های سیستم قانونی گریخته بودند، شکار می کرد. فصل اول این مجموعه بر اساس رمان دکستر رویاپردازی تاریک اثر جف لیندزی ساخته شد، اما فصل های بعدی آن توسط جمیز منوس جونیور به صورت اختصاصی برای سریال نوشته شدند.

گری لوین، مدیر بخش سرگرمی شبکه شوتایم پس از تأیید ساخت مینی سریال دکستر اعلام نموده است که این شبکه تنها در صورتی حاضر می شد شخصیت منحصر به فرد خود را بازبینی کند که داستان خلاقانه و شایسته ای را برای این کار بیابد. حالا و با قصه ای که قرار است در این سریال محدود روایت گردد، فرصت این کار پیش آمده است.

فصل 1 تا 4 دکستر توانست نظر مثبت بسیاری از سریال دوستان و منتقدان را جلب کند و جوایز متعددی از جمله دو جایزه گلدون گلوب برای مایکل سی هال و جان لیثگو به دست آورد. اما این مجموعه رفته رفته با جدا شدن کلاید فیلیپس از تیم تولیدش صلابت و کیفیت خود را از دست داد و فصل خاتمهی آن بسیار ضعیف و ناامید کننده بود. امتیاز قسمت خاتمهی فصل 8ام در پایگاه آی ام دی بی 4.6 از 10 است در حالی که قسمت آخر فصل نخست از نظر کاربران آی ام دی بی توانسته امتیاز 9.6 از 10 را کسب کند.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ

به "مینی سریال دکستر با حضور مایکل سی هال ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی سریال دکستر با حضور مایکل سی هال ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید