دیدار دوباره اپل کورسا بعد از 28 سال؛ ماشین محبوب آلمانی به ایران برمی شود؟

به گزارش بهترین ها، طبق خبرهای بدست آمده، خودروی های آلمانی اپل قرار است به وسیله شرکتی خصوصی وارد ایران شود. آخرین حضور اپل به اواسط دهه 90 شمسی برمی شود.در آن موقع خودروهایی مثل آسترا سدان و هاچ بک و بعلاوه اینزیگنیا وارد ایران شدند.

دیدار دوباره اپل کورسا بعد از 28 سال؛ ماشین محبوب آلمانی به ایران برمی شود؟

کورسا جزو گزینه هایی است که احتمال ورود آن به ایران داده می گردد.کورسا در چند سالی که در بازار ایران غایب بود، تغییرات زیادی را تجربه نموده است.

سبک تازه طراحی محصولات اپل در کورسا هم دیده می گردد.گرافیک L مانند دیلایت که با خط میانی جلوپنجره همسو است، بیشترین خودنمایی را دارد.در محصولات اپل هر چه جلوتر می رویم، چراغ ها و عناصر نمای جلویی و حتی عقبی باریک تر می گردد و چهره ای تهاجمی تر پیدا می نمایند.

طراحی قسمت پشتی هم چیزی شبیه به نمای جلویی است.گرافیک L مانند چراغ ترمز، هماهنگی خوبی را با قسمت جلویی ایجاد نموده است.دیفیوزر ساده به همراه یک اگزوز دوبل، جلوه اسپرتی را در این قسمت ایجاد می نماید.

در نمای کناری با خطوط طراحی ساده ای روبه رو هستیم.

در مجموع طراحی اپل کورسا، ساده و در عین حال شیک است.

همین سادگی در طراحی، در کابین هم دیده می گردد.فرمان D کات در کنار دسته دنده خلبانی شکل و بعلاوه نمایشگرهای بزرگ و کوچک، فضای داخلی کورسا را مجذوب کننده نموده اند.

با توجه به محدودیت قیمتی معین شده برای خودروهای وارداتی، احتمالا نسخه پایه ای و مقرون به صرفه کورسا وارد ایران گردد.

امکانات این نسخه که الگانس نام دارد، رینگ 17 اینچی آلومینیومی، نمایشگر 7 اینچی اطلاعات-سرگرمی، ترمز پارک برقی، هشدار رانندگی بین خطوط، کروز کنترل و اسپید لمیتر است.

پیشرانه 1.2 لیتری توربو در این تیپ، 75 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.گیربکس 5 سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

نسخه دیگری با موتور 1.2 لیتری و توربوشارژ هم قابل سفارش است که 130 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.انتقال قدرت به وسیله گیربکس اتوماتیک 8 سرعته صورت می پذیرد.شتاب صفر تا صد 8.7 ثانیه ای در این تیپ دیده می گردد.

قیمت اپل کورسا در بازار امارات از حدود 89 هزار درهم، معادل 24 هزار یورو آغاز می گردد.معین نیست که چه مدل هایی از اپل قطعا وارد ایران می شوند و کورسا صرفا یکی از گزینه های احتمال است؛به خصوص که یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات اپل در بازار جهانی است.

منبع:خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "دیدار دوباره اپل کورسا بعد از 28 سال؛ ماشین محبوب آلمانی به ایران برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار دوباره اپل کورسا بعد از 28 سال؛ ماشین محبوب آلمانی به ایران برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید