بهترین روش درمان بیماران کرونایی

به گزارش بهترین ها، مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه در روش های درمانی شناخته شده کرونا، بهترین روش درمان، روش پلاسما درمانی و استفاده از پلاسمای بهبود یافتگان است، گفت: مردم برای اهدای خون مراجعه نمایند.

بهترین روش درمان بیماران کرونایی

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش بهترین ها، محمدرضا مهدی زاده در تبادل نظر با فارس درباره اهدای پلاسما از سوی بهبود یافتگان از کرونا در استان تهران، گفت:افرادی که از بیماری کرونا بهبودی پیدا نموده اند، می توانند به مرکز انتقال خون در خیابان وصال شیرازی و مرکز نوآوری سازمان انتقال خون در ساختمان مرکزی این سازمان مراجعه نمایند.

وی درباره اینکه تأثیر پلاسمای بهبود یافتگان کرونا در درمان بیماران مبتلا چقدر ثابت شده است؟، اضافه کرد: در روش های درمانی که شناخته شده، بهترین روش درمان همین روش پلاسما درمانی و استفاده از پلاسمای بهبود یافتگان است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران متذکر شد: در کار تحقیقاتی که در فروردین انجام شد، اثرات این روش مشخص شد و در حال حاضر بین درمان هایی که برای بیماران کرونایی به کار گرفته می گردد، بهترین درمان، پلاسما درمانی است و سازمان بهداشت آمریکا نیز آن را تأیید کرد.

مهدیزاده درباره اینکه چه شهرهایی در استان تهران بیشترین خون اهدایی را دارند؟، بیان داشت: تهران، شهرری، ورامین و شهریار به ترتیب بیشترین اهدا نماینده خون را دارا هستند.

وی درباره آمار اهدای خون در استان تهران نسبت به سال گذشته، توضیح داد: در 5 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 15 درصد کاهش را شاهد بوده ایم.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به اینکه حدود 50 درصد اهدا نمایندگان خون در استان تهران، اهدا نماینده مستمر هستند، ابراز داشت: این میزان اهدا نماینده مستمر نسبت به میانگین کشوری پایین تر است؛چراکه میانگین کشوری 52 درصد است.

مهدی زاده با تأکید بر اینکه احتیاج به خون و فرآورده های آن دائمی است، یادآور شد: ما در همه فصول و ماه های سال به اهدای خون احتیاجمند هستیم.

وی اضافه کرد: سال جاری با توجه به شیوع کرونا هزینه های زیادی صورت می گیرد تا مسائل ایمنی در زمان اهدای خون از سوی هموطنان رعایت گردد و مردم با اطمینان کامل می توانند خون خود را اهدا نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "بهترین روش درمان بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش درمان بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید