برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات کیش

به گزارش بهترین ها، پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش طی روز های 19 تا 22 اردیبهشت ماه امسال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می گردد.

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات کیش

به گزارش گروه دانشگاه بهترین ها، علاقمندان برای حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه می توانند تا 5 اردیبهشت ماه جاری جهت ثبت نام به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09120398168 تماس بگیرند.

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش طی روز های 19 تا 22 اردیبهشت ماه امسال برپا می گردد و ظرفیت حضور شرکت ها در این پاویون محدود است.

شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های شهر هوشمند، هوش مصنوعی، فناوری های بانکی، اینترنت اشیاء، اقتصاد دیجیتال و رمزارز ها و زیرساخت و تجهیزات مخابراتی در این نمایشگاه حضور پیدا می نمایند.

گفتنی است برپایی پاویون های شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان است که طی آن شرکت های منتخب می توانند از تخفیف 90 درصدی در تامین هزینه های مربوط به شرکت در نمایشگاه ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید