بازدید معاون وزیر صمت از آخرین شرایط زیرساخت ها و امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی بروجرد

به گزارش بهترین ها، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از امکانات زیربنایی، آخرین شرایط زیرساخت ها و استقرار سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی شماره 1 و 2 بروجرد بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر صمت از آخرین شرایط زیرساخت ها و امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی بروجرد

به گزارش گروه اقتصادی بهترین ها به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، علی رسولیان شامگاه چهارشنبه در آستانه سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت به استان لرستان، با حضور در شهرستان بروجرد، از امکانات زیربنایی، آخرین شرایط زیرساخت ها و استقرار سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی شماره 1 و 2 بروجرد بازدید کرد.

در این بازدید توضیحات فنی و مسائل و مسائل پیش روی فعالیت پروژه شهرک سازی ارائه و تصمیمات لازم برای رفع موانع پروژه های عملیاتی برنامه ریزی شده برای تکمیل زیرساخت های این شهرک های صنعتی اتخاذ شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین روز پنج شنبه با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و در دیدار چهره به چهره و بی واسطه، مسائل و مسائل صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان این استان را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد دارای 88 هکتار مساحت است که 63 هکتار آن زمین صنعتی و 51 هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و 92 قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت 37 هکتار در آن منعقد شده است.

61 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری 705 میلیارد ریال برای یک هزار و 715 نفر فرصت شغلی فراهم کرده اند.

همچنین شهرک صنعتی شماره 2 بروجرد دارای 60 هکتار مساحت است که 40 هکتار آن زمین صنعتی و تمامی 60 هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق و تلفن برخوردار است و 10 قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت 7 هکتار در آن منعقد شده است.

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را در بازدید از شهرک های صنعتی بروجرد همراهی کردند.

منبع: شاتا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید معاون وزیر صمت از آخرین شرایط زیرساخت ها و امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون وزیر صمت از آخرین شرایط زیرساخت ها و امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید