اداره کل ورزش خوزستان، دستگاه اول استان در واگذاری پروژه های نیمه تمام

به گزارش بهترین ها، خبرنگاران/خوزستان با اعلام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دستگاه اول خوزستان در واگذاری پروژه های نیمه تمام معرفی شد.

اداره کل ورزش خوزستان، دستگاه اول استان در واگذاری پروژه های نیمه تمام

طی نامه ای از سوی امید حاجتی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، ضمن معرفی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دستگاه اول خوزستان در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی، از افشین حیدری مدیر این اداره کل بابت همکاری، تعهد و تلاش های مسئولانه در راستای تکمیل پروژه های عمرانی با استفاده از ظرفیت بخش عمومی و خصوصی در سال 1398 تقدیر کرد و این مهم را نشانگر وظیفه شناسی و تعهد مدیرکل ورزش خوزستان دانست.

به گزارش بهترین ها، پیش از این نیز استاندار خوزستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به عنوان دستگاه برتر استان در واگذاری پروژه های نیمه تمام (مشارکت های عمومی و خصوصی) و صرفه جویی بیش از 100 میلیارد تومان برای دولت، تقدیر و تشکر کرده بود.

همچنین در آن جلسه، استاندار به مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرده بود که با الگوبرداری از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان تلاش کنند، پروژه هایی که شرایط واگذاری به بخش خصوصی دارند را از طریق فراخوان و منطبق با قوانین موقوفه نسبت به واگذاری آن ها اقدام کنند.

واگذاری بیش از 13 پروژه و فراخوان 16 پروژه جدید، اداره کل ورزش خوزستان را به عنوان دستگاه پیشرو در استفاده از ظرفیت ماده 27 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اداره کل ورزش خوزستان، دستگاه اول استان در واگذاری پروژه های نیمه تمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره کل ورزش خوزستان، دستگاه اول استان در واگذاری پروژه های نیمه تمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید