آشنایی با هتل های رامسر و رزرو هتل با بیشترین تخفیف

به گزارش بهترین ها، خبرگزاری خبرنگاران- سفر به شمال کشور و اقامت چند روزه در شهرهای شمالی یکی از محبوب ترین سفرها در میان هم وطنان است. در شهر رامسر هتل های زیادی در کنار ساحل و یا در میان جنگل ساخته شده اند. هتل های رامسر در میان جنگل های سرسبز و خوش آب وهوا با امکانات رفاهی مناسب اقامت ماندگاری را برای مهمانان فراهم می کنند. یکی از راه های رزرو هتل رامسر متناسب با شرایط خود، انتخاب هتل به صورت آنلاین و پیش از سفر است. سایت گردشگری رادار361 به صورت تخصصی به معرفی هتل های رامسر و دیگر شهرهای کشور می پردازد و شما را در رزرو هتل رامسر راهنمایی خواهد کرد. در ادامه با انواع هتل های رامسر بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با هتل های رامسر و رزرو هتل با بیشترین تخفیف

بهترین هتل های رامسر

  1. هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل 4 ستاره پارسیان آزادی دارای دو مجموعه قدیم و جدید است. قدمت یکی از ساختمان ها به سال 1312 برمی شود که یکی هتل های رامسر با قدمت قدیمی است و ساختمان جدید در سال 1347 با سه طبقه ساخته شده است. این هتل که به سبک کلاسیک طراحی و ساخته شده است چشم انداز زیبایی از دریا و جنگل برای مهمانان خود ارائه می دهد. در ارائه امکانات این هتل از طراحی انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی استفاده شده است. از این امکانات می توان به موارد فروشگاه، آژانس مسافرتی، زمین ورزش، پارک کودک، جکوزی و چایخانه اشاره کرد.

رستوران شقایق با ظرفیت 400 نفر در طبقه همکف و رستوران کیجا در طبقه اول هتل در فضایی دل نشین بهترین غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی، گیاهی و فرنگی به مهمانان ارائه می دهند. سالن کنفرانس با ظرفیت 60 نفر در ساختمان قدیم هتل و سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر در ساختمان قدیم با بهترین امکانات صوتی تصویری و ویدئو پروژکتور آماده برگزاری انواع مجالس در هتل آزادی هستند.

  1. هتل بام سبز رامسر

هتل 4 ستاره بام سبز در میان جنگل های رامسر با طراحی ویژه در سال 1389 افتتاح شده است. تنها راستا دسترسی به این هتل از طریق تلکابین رامسر و در ساعات خاصی است. واحدهای اقامتی این هتل رامسر به انواع مختلفی مانند سوئیت تایتانیک، سوئیت لیلیوم، سوئیت کاملیا، سوئیت کوهستان و سوئیت مگنولیا تقسیم می شوند که هر کدام طراحی ویژه ای دارند. از امکانات هتل بام سبز می توان به مواردی مانند اتاق بازی بچه ها، فروشگاه، صندوق امانات، خدمات صرافی، لاندری، خدمات اسپا، آتلیه عکاسی اشاره کرد.

هتل های ساحلی و جنگلی رامسر

اگر برای اقامت در رامسر هتل های جنگلی و ساحلی را ترجیح می دهد، بیایید نگاهی به این هتل ها بیندازیم.

  1. هتل کوثر رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر با 3 ستاره در منطقه ای در شهر با چشم انداز زیبا از دریا و جنگل های رامسر واقع شده است. فضای بیرونی هتل و امکانات مناسب هتل مانند صندوق امانات، سیستم سرمایش، اینترنت، تلویزیون و رستوران ایرانی با انواع غذاهای لذیذ اقامت مناسبی را برای مهمانان ارائه می دهند.

  1. هتل لیدو رامسر

این هتل 3 ستاره که یکی از هتل های نوساز در رامسر است در سال 1398 افتتاح شده است. این هتل 13 طبقه و 60 واحد اقامتی با بهترین امکانات رفاهی با چشم انداز زیبا و دل نشین به سمت دریا دارد. این هتل رامسر در فاصله نزدیکی از مراکز گردشی رامسر مانند تلکابین رامسر، بوستان جنگلی صفارود و قلعه مارکوه، موزه طبیعی و بازار سنتی رامسر دارد و مهمانان به صورت پیاده می توانند به این مراکز بروند.

  1. هتل کیمیا رامسر

این هتل آپارتمان 3 ستاره 8 طبقه و 36 واحد اقامتی در میان طبقات 4 تا 7 دارد. رستوران در طبقه 3 با ظرفیت 120 نفر و سالن صبحانه خوری با ظرفیت 150 در طبقه 8 آماده پذیرایی از مهمانان هتل هستند. کافی شاپ در طبقه همکف و هم چنین کافی شاپ تابستانه در فضای بیرونی هتل انواع نوشیدنی های گوارا و دسرها را برای مهمانان ارائه می دهند. از امکانات دیگر هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی و اتاق ها، مینی بار، تلویزیون، یخچال اشاره کرد.

  1. هتل آپارتمان نیستان رامسر

هتل 3 ستاره نیستان با 3 طبقه و 23 واحد اقامتی در موقعیت مکانی خوب با چشم انداز زیبا برای مهمانان هتل در سال 1391 افتتاح شده است. این هتل در مرکز شهر رامسر واقع شده است و تنها 3 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. موزه تماشاگه خزر، پارک جنگلی صفارود، قلعه مارکوه، تلکابین رامسر و آبگرم از مکان های گردشی در شهر رامسر و نزدیک به این هتل رامسر هستند.

رزرو هتل رامسر با رادار361

در سفر به شهر رامسر یکی از نکات مهم سفر رزرو هتل از پیش سفر و آشنایی با انواع هتل های رامسر است. در سایت رادار361 پس از وارد کردن شهر مقصد و زمان اقامت برای شما لیستی از انواع هتل های رامسر ارائه می شود. در سایت رادار361 فیلترهای مختلفی برای انتخاب شرایط هتل در زمان رزرو برای شما وجود دارد.

شما به راحتی می توانید در مورد نوع اقامتگاه، میزان هزینه، سطح هتل خود تصمیم بگیرید. دربخش های دیگر سایت میزان فاصله هتل تا آثار تاریخی و مراکز گردشی شهر به شما نشان داده می شود. سایت رادار361 اطلاعات کاملی از امکانات و رستوران ها، اتاق های هتل به صورت تصاویری برای کاربران ارائه می دهد تا بتوانند انتخاب درستی در زمان رزرو هتل داشته باشند.

با رزرو هتل رامسر به صورت آنلاین شما بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت در ترافیک شهری می توانید هتل خود را رزرو نمایید. برخی از هتل ها در ایام خاص بر روی واحدهای اقامتی خود تخفیف هایی قرار می دهند که در زمان رزرو حضوری امکان استفاده از تخفیف وجود ندارد.

سایت رادار361 با موتور جست و جوی قوی خود پس از دریافت شرایط کاربران ارزان ترین هتل ها از میان هتل های کشور و شهر مقصد به آنان پیشنهاد می دهد تا بتوانند در هزینه سفر خود صرفه جویی داشته باشند و خاطره خوبی از اقامت و سفر به شهر رامسر به یادگار بگذارند. سایت رادار361 با پشتیبانی 24 خود در تلاش است بهترین خدمات را برای کاربران ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آشنایی با هتل های رامسر و رزرو هتل با بیشترین تخفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های رامسر و رزرو هتل با بیشترین تخفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید