ابراز امیدواری آلبرت بورلا درباره بازگشت به روال عادی

به گزارش بهترین ها به نقل از euronews رئیس شرکت داروسازی فایزر برای شروع فرایند کاهش و افول همه گیری بیماری کووید19 در دنیا امید داده است.

ابراز امیدواری آلبرت بورلا درباره بازگشت به روال عادی

نشریه فرانسوی زبان فیگارو در گزارشی اظهارات آلبرت بورلا را منتشر نموده. او گفته است: اکنون سوال این نیست که آیا این ویروس ناپدید خواهد شد یا خیر؟ بلکه این سوال مطرح است که آیا می توانیم زندگی عادی را از سر بگیریم؟ من اعتقاد دارم که می توانیم.

ما به لطف همه ابزارها و امکاناتی که در اختیار داریم در موقعیت بسیار مناسبی برای آغاز دوباره زندگی عادی در بهار آینده قرار داریم.

مدیر عامل شرکت فایزر در عین حال معتقد است که باید سال ها با ویروس زندگی کرد و ریشه کن کردن آن در شرایط کنونی بسیار سخت است.

آلبرت بورلا درباره امکان تازه درمان خانگی بیماری کووید19 که به وسیله فراوری قرص کرونا در اختیار همگان قرار گرفته، می گوید: پاکسلووید در خاتمه ماه ژانویه وارد داروخانه های فرانسه می گردد.

این قرص برای افراد در معرض خطر که دارای علائم مثبت ابتلا به بیماری کووید تشخیص داده شوند، تجویز می گردد.

به گفته مدیرعامل شرکت فایزر مصرف این دارو تاثیر بسیار مثبتی بر عملکرد نظام های بهداشتی خواهد داشت و بیمارستان ها را از خطر روبرو شدن با موج غیرقابل کنترل بیماران نجات خواهد داد.

آلبرت بورلا درحالی این مطالب را به روزنامه لوفیگارو گفته است که فرانسه همچون اغلب کشورهای اروپایی طی هفته گذشته با موج بی سابقه موارد ابتلا به سویه جهش یافته اومیکرون روبرو بود.

فایزر که از پیشگامان فراوری واکسن کرونا و محصولات دارویی ضد بیماری کووید19 است، اکنون خود را به عنوان پیشرفته ترین غول دارویی در مبارزه با این بیماری همه گیر معرفی نموده.

منبع: خبرکانادا

به "ابراز امیدواری آلبرت بورلا درباره بازگشت به روال عادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری آلبرت بورلا درباره بازگشت به روال عادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید