آزاد منجیری: ملاقات با پرسپولیس بهبهان برای ما جنبه بازی تدارکاتی داشت

به گزارش بهترین ها، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی گفت: بازی با پرسپولیس بهبهان به نوعی ملاقات تدارکاتی بود چرا که به دلیل کرونا تیم ها نتوانستند بازی های تدارکاتی زیادی داشته باشند.

آزاد منجیری: ملاقات با پرسپولیس بهبهان برای ما جنبه بازی تدارکاتی داشت

به گزارش بهترین ها، در نخستین ملاقات هفته اول سی ودومین دوره لیگ برتر هندبال، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پرسپولیس بهبهان مقابل هم قرار گرفتند که در انتها نماینده کازرون با نتیجه 29 بر 18 حریف خود را شکست داد.

مهدی آزاد منجیری در این باره به خبرنگار ورزشی بهترین ها گفت: قدم اول را محکم برداشتیم و باید برای بازی های بعدی برنامه ریزی کنیم تا این فرایند را ادامه دهیم. این نخستین ملاقات از فصل جدید لیگ برتر بود و همواره اولین ملاقات سنگین است. این بازی به نوعی یک ملاقات تدارکاتی برای ما به حساب می آمد، چرا که فصل جدید در شرایط کرونایی شروع شد و همین امر باعث شد تیم ها نتوانند بازی های تدارکاتی زیادی داشته باشند.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی درباره نحوه برگزاری لیگ تأکید کرد: فدراسیون راه های مختلفی را در نظر گرفت. فشردگی مسابقات برای ما سخت است، اما واقعاً راه دیگری وجود نداشت. همین شرایط در خصوص تیم های اروپایی هم وجود دارد و فعلاً در تمام جهان کرونا شرایط را تغییر داده است.

وی در خصوص تأثیر لیگ بر عملکرد تیم هندبال جوانان ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می نماید، گفت: بعضی از این جوانان که در تیم ملی هستند در لیگ هم حضور دارند و این فرصت خوبی است تا بتوانند آماده شوند. ما به دنبال کسب سهمیه مسابقات جهانی در رده جوانان هستیم و این شرایط را برای آماده سازی بازیکنان تیم جوانان مناسب می دانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آزاد منجیری: ملاقات با پرسپولیس بهبهان برای ما جنبه بازی تدارکاتی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاد منجیری: ملاقات با پرسپولیس بهبهان برای ما جنبه بازی تدارکاتی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید