مبارزه بین المللی بیرانوند با ویروس کرونا شروع شد

به گزارش بهترین ها، علیرضا بیرانوند به کمپین زنجیره را بشکن AFC برای مبارزه با ویروس کرونا پیوست.

مبارزه بین المللی بیرانوند با ویروس کرونا شروع شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری بهترین ها، علیرضا بیرانوند همانند بسیاری دیگر از چهره های نامدار فوتبال آسیا به کمپین زنجیره را بشکن BreakThechain# پیوست تا نقشی در آگاهی مردم این قاره در راستای مقابله با ویروس کرونا COVID-19 بردارد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام این خبر نوشت: دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس که از نگاه طرفداران بهترین بازیکن آسیا در تاریخ جام دنیای شد به کمپین BreakThechain# پیوست تا در کنار بیش از 100 نماد و مقام آسیا یاری کند تا سطح آگاهی مردم در مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 افزایش یابد.

این دروازه بان 27 ساله که با مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو در مسابقات دنیای فیفا 2018 روسیه او را مجازات کرد و شهرت دنیای به دست آورد، خواهان اتحاد برای یاری به پیشکسوتان در مبارزه با همه گیر شد.

بیرانوند که در برنامه های وابسته به مسئولیت اجتماعی در کشور خود نیز فعالیت دارد و در جوایز کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2019 مدال نقره را دریافت کرد، گفت: مقامات بهداشتی در سراسر دنیا متحد هستند تا جلوی انتشار COVID-19 را بگیرند و ما باید به یکدیگر بپیوندیم. با پیروی از دستورالعمل های سازمان بهداشت دنیای برای حفظ بهداشت شخصی و مسافت اجتماعی در صورت لزوم در خانه بمانید و مبارزه کنید.

وی توضیح داد: همه ما در یک شرایط چالش برانگیز قرار داریم که اشتغال، اقتصاد و رفاه مردم را تحت تأثیر قرار داده است. بنابراین مهم است که زنجیره را بشکنیم، همچنان مثبت و شکیبا بمانیم. لطفاً به یاد داشته باشید که ما باید همه موارد لازم را برای محافظت از عزیزان خود انجام دهیم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مبارزه بین المللی بیرانوند با ویروس کرونا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه بین المللی بیرانوند با ویروس کرونا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید