خبرنگاران شاهین به دنبال سه امتیاز واجب تر از نان شب

به گزارش بهترین ها، بوشهر-خبرنگاران- در بیست و دومین هفته از لیگ برتر فوتبال کشور تیم شاهین شهرداری بوشهر در خانه و در غیاب هوادارانش در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود، بازی که دریافت سه امتیاز آن برای شاهین که اکنون در رده 15 جدول اینمسابقات واقع شده است، از نان شب هم واجب تر است.

خبرنگاران شاهین به دنبال سه امتیاز واجب تر از نان شب

شاهین بوشهر به عنوان یکی از فانوس به دست های لیگ برتر امشب در حالی به مصاف حریف خود می رود که با توجه به ملاقات رقیبانش با مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه جام باشگاه های آسیا و احتمال توقف آنها از فرصتی طلا برای فرار از قعر لیگ برخوردار است.

در بازی های این هفته پیکان، گل گهر و سایپا به عنوان همسایگان شاهین به ترتیب با پرسپولیس، سپاهان و استقلال ملاقات می نمایند که هر کدام از این مدعیان به واسطه بازی در خانه و شرایط خاص خود محکوم به کسب برد برابر تیم های انتهای جدول هستند.

در این بین شاهینی ها نیز هر چند تمرینات آماده سازی را زود آغاز و اردوی مناسبی نیز در تهران برپا کردند اما شرایط خاص انتهای جدول در کنار نبود سرمربی و دروازه بان پیروز خود در این بازی نگرانی بوشهری ها برای بازی امشب را دوچندان نموده است.

میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات شاهین و ماکسیم کویلیتایا دروازه بان گرجستانی با شیوع ویروس کرونا راهی خانه های خود شدند که در راستا بازگشت به ترتیب خانواده و پلیس فرودگاه گرجستان مانع بازگشت 2 چهره پیروز شاهینی ها به ایران و بوشهر شدند.

شاهینی ها تا این لحظه نیز در کوشش برای راضی کردن میشو برای سفر به بوشهر هستند زیرا خوب می دانند در فرصت اندک باقی مانده تا خاتمه لیگ هیچ کسی مانند میشو عصای دست آنها برای فرار از جمع فانوس به دست های لیگ نخواهد بود.

در کنار نبود این 2 چهره تاثیرگذار، ورزشگاه خالی از طرفداران نیز یکی از دغدغه های عظیم شاهین برای جدال با نفت مسجد سلیمان است.

با محدودیت های کرونایی و بی تماشاگر شدن بازی ها بدون شک یکی از تیم هایی که بیشترین ضربه را از محدودیت ها می بیند شاهین است زیرا آنها تا به اینجای لیگ عمده اندوخته های خود را مدیون حمایت های پر شور و حرارت طرفداران خود می بینند.

با این حال شاهینی ها می دانند که با توجه به بازی دشور هفته آینده برابر پرسپولیس در پایتخت باید حداکثر امتیاز بازی خانگی برابر نفت مسجد سلیمان را کسب نمایند تا همچنان روزنه امید برای بقا در لیگ برتر را زنده نگه دارند.

در آن سوی میدان شاگردان مهدی تارتار نیز که تا به اینجای لیگ کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشتند تا با قرار دریافت در میانه های جدول امید به کسب سهمیه و ترس از سقوط به جمع تیم های انتهای جدولی را به طور همزمان تجربه نمایند.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان از چهار بازی آخر خود تنها 2 امتیاز کسب کردند و در آخرین بازی نیز در برابر تیم قعر نشین پیکان در خانه با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

آنها نیز با توجه به چهار هفته ناکامی عطشی دوچندان برای پیروزی دارند تا بتوانند از همین ابتدای از سرگیری لیگ پس از حدود چهار ماه تعطیلات لیگ برتر در اثر شیوع ویروس کرونا موقعیت خود را در لیگ تثبیت نمایند و بقا خود را به روزهای خاتمهی لیگ و اما و اگرها نسپارند.

از حیث ابتلا به کرونا نیز شاهینی ها تا به امروز مورد مثبتی نداشتند اما با این حال نفتی ها در مقطعی سه بازیکن آنها مبتلا به کرونا شدند.

شاهین بوشهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور یکشنبه شب در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود که این 2 تیم به ترتیب با 16 و 28 امتیاز در رده های پانزدهم و هشتم جدول قرار دارند.

قضاوت این ملاقات را حسن اکرمی به همراه یاری های خود فرهاد مروجی، میلاد قاسمی دماوندی و محمدرضا تارخ برعهده خواهند داشت.

در این بازی بهترین ها نیز مجوز حضور در ورزشگاه پیدا نکردند و تنها 6 عکاس با دعوت هیات فوتبال استان بوشهر برای پوشش تصویری این بازی دعوت شدند.

همچنین شبکه استانی بوشهر نیز این بازی را به صورت زنده روی آنتن خواهد برد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شاهین به دنبال سه امتیاز واجب تر از نان شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شاهین به دنبال سه امتیاز واجب تر از نان شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید