12520 فحش به کریستیانو رونالدو در توییتر

به گزارش بهترین ها، آلان تِرنینگ در موسسه مطالعاتی آفکام گزارشی منتشر کرد که براساس آن نشان می دهد، رونالدو بیشتر از هر کسی در لیگ برتر انگلیس در توییتر مورد اهانت نهاده شده است. مطالعات نشان می دهد که در نیمه اول فصل گذشته، رونالدو بیش از 12520 توییت توهین آمیز دریافت کرد و مگوایر به وسیله 8954 توییت مورد اهانت نهاده شد. مارکوش رشفورد که بار ها مورد اهانت های نژادپرستی در انگلیس نهاده شده با 6400 توییت در رده سوم این فهرست نهاده شد.

12520 فحش به کریستیانو رونالدو در توییتر

نکته جالب توجه این است که 8 بازی از 10 بازیکن اول این فهرست فصل گذشته برای منچستریونایتد بازی کردند. تیمی که فصل گذشته نمایش خوبی نداشت، به شدت مورد هجمه، توهین و نفرت کاربران در فضای مجازی نهاده شد.

رونالدو، مگوایر، رشفورد، برونو فرناندز، فرد، جسی لینگارد، پل پوگبا و دیوید دخیا به ترتیب مورد اهانت کاربران در توییتر نهاده شدند.

هری کین، ستاره تاتنهام که فرد آرامی در لیگ برتر محسوب می گردد با 2127 توییت اهانت آمیز در رده پنجم نهاده شد و جک گریلیش که گران ترین بازیکن تاریخ بریتانیا نام گرفت، 1538 بار مورد توهین و تعرض در توییتر نهاده شد.

کوین باخورست، مدیر مجموعه آفکام در مورد این آمار گفت: این اطلاعات قسمت سیاه و تاریک این بازی زیبا است. توهین، تعرض و سوءاستفاده در فضای مجازی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. چه در جامعه ورزش و چه کل اجتماع و مقابله با آن به یک کوشش تیمی احتیاج دارد.

اطلاعات نشان می دهد که از 2.3 میلیون توییت نزدیک به 60 هزارتا آن توهین آمیز شناخته شده است.

پس از یورو 2020، بازیکنان سیاه پوست تیم ملی انگلیس که پنالتی را مقابل ایتالیا از دست دادند به شدت مورد هجمه، اهانت، توهین و نفرت کاربران نهاده شدند که با واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس روبرو شد.

بازیکنان سیاه پوستی مثل ساکا، سانچو، رشفورد، استرلینگ و زا ها همیشه در لیگ برتر انگلیس مورد اهانت های شدید نژادپرستی نهاده شدند که این موضوع در فضای مجازی نیز به اوج می رسد.

پلیس کشور انگلیس و مخالفان توهین در فضای مجازی این ایده را دارند که هویت کاربران در این پلتفرم ها معین گردد تا راحت بتوان آن را مدیریت کرد.

منبع: فرارو

به "12520 فحش به کریستیانو رونالدو در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12520 فحش به کریستیانو رونالدو در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید