هتل های پیشنهادی دولت کانادا برای قرنطینه مسافران خارجی

به گزارش بهترین ها، دولت کانادا فهرستی از بعضی هتل های مورد تایید را برای قرنطینه مسافران خارجی معرفی نموده است. از تاریخ 22 فوریه مسافران خارجی که به وسیله هوایی به کانادا می آیند باید در بدو ورود تست کرونا بدهند. بعد از تست باید تا سه روز منتظر دریافت نتایج از یکی از مراکز مورد تایید دولت باشند.

هتل های پیشنهادی دولت کانادا برای قرنطینه مسافران خارجی

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا قبلا در ماه ژانویه اعلام نموده بود که این سیاست نو برای جلوگیری از توسعه ویروس کرونا اتخاذ شده است. در آن تاریخ هزینه قرنطینه را برای مسافران 2000 دلار تخمین زده بود. اما به گزارش Canadian Press هزینه ها برای مسافران به مراتب پایین تر از این رقم است.

دو هتل در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو اعلام نموده اند که برنامه قرنطینه اجباری بین 319 تا 339 دلار برای هر فرد متغیر است. هتل Marriott In-Terminal فرودگاه کلگری نیز هزینه قرنطینه را با احتساب مالیات 1272 دلار اعلام نموده است؛ خدمات این هتل شامل غذا و مسایل ایمنی نیز می گردد.

هتل های مزبور در چهار شهر کانادا واقع شده اند و در حال حاضر از مسافرانی که از با هواپیما به کانادا می آیند استقبال می نمایند. این هتل ها در شهرهای ونکوور، کلگری، تورنتو و مونترال قرار دارند. البته به گزارش وبسایت دولت کانادا لیست هتل ها کامل نیست چرا که در روزهای یش رو ممکن است هتل های بیشتری معرفی شوند.

لیست هتل های کانادا برای قرنطینه سه روزه

Vancouver International Airport

Westin Wall Centre Vancouver Airport

Calgary International Airport

Acclaim Hotel

Marriot Calgary Airport

Toronto Pearson Airport

Alt Hotel Pearson Airport

Four Points by Sheraton and Element Toronto Airport

Holiday Inn Toronto International Airport

Sheraton Gateway Hotel in Toronto International Airport

Montréal Pierre-Elliot Trudeau International Airport

Aloft Montreal Airport

Crowne Plaza Montreal Airport

Holiday Inn Express and Suites Montreal Airport

Montreal Airport Marriott In-Terminal

نحوه رزور هتل در کانادا برای قرنطینه اجباری

برای اینکه هتل خود را رزور کنید چنانچه ساکن آمریکا شمالی هستید با شماره 1-800-294-8253

و چنانچه از خارج از آمریکای شمالی تماس می گیرید به شماره 1-613-830-2992 زنگ بزنید. به وسیله این شماره ها می توانید درخواست های ویژه مطرح کنید، در خصوص منع ورود حیوانات خانگی تان بپرسید و هر مساله ای که هست را عنوان کنید. دولت کانادا ظرف چهار ساعت بعد از رزور برای شما ایمیلی ارسال خواهد نمود. مسافران خارجی کانادا برای اینکه ثابت نمایند هتل رزور نموده اند بعلاوه باید از اپلیکیشن ArriveCan استفاده نمایند.

شرایط نو قرنطینه مسافران هوایی کانادا

قبل از اینکه مسافران به مقصد کانادا سوار هواپیما شوند، باید تست کرونا داده و نتیجه تست آنها منفی باشد. در غیر این صورت حق سوار شدن به هواپیما را ندارند. بعلاوه پس از ورود به کانادا دوباره باید تست کرونا دهند. بعلاوه به عنوان نو شرط دولت کانادا از تاریه 22 فوریه یعنی دیروز تمام مسافران باید در یکی از هتل هاب مورد تایید دولت کانادا تا سه روز منتظر اعلام نتیجه تست کرونای خود در حالت قرنطینه بمانند.

وقتی نتایج اعلام شد به آنها دستور العمل های قرنطینه چهارده روزه اجباری در خانه اعلام می گردد. بعد از آن نیز مسافران باید در آخرین روزهای قرنطینه خود تست دیگری بدهند. قبل از اینکه مسافران خارجی کانادا فرودگاه را ترک نمایند به آنها کیت تست کرونا و دستور العمل های لازم داده می گردد.

منبع: ویزا موندیال

به "هتل های پیشنهادی دولت کانادا برای قرنطینه مسافران خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های پیشنهادی دولت کانادا برای قرنطینه مسافران خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید