نیمی از سهمیه اشتغال گردشگری گیلان محقق شد

به گزارش بهترین ها، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، نیمی از سهمیه اشتغال گردشگری گیلان محقق شد.

نیمی از سهمیه اشتغال گردشگری گیلان محقق شد

ولی جهانی اضافه نمود: سال گذشته با پیروزیت 125 درصدی و ایجاد شغل برای 600 نفر، رتبه نخست در تحقق اشتغال حوزه گردشگری را کسب کردیم؛ لذا برای امسال ظرفیت سهم اشتغال گیلان افزایش یافت و به یک هزار و 130 نفر رسید.

وی گفت: در امسال که با شعار فراوری، دانش بنیان، اشتغال آفرین مزین شده و به منظور تحقق سیاست های کلی پیش بینی شده در مورد رونق اشتغال و ایجاد توسعه کسب و کارها در حوزه گردشگری و صنایع وابسته، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان پیروز شده تا انتها تیر بیش از 50 درصد از تعهد اشتغال این اداره کل را که برای سال 1401 پیش بینی شده محقق کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اضافه نمود: تحقق موضوع یاد شده در زمینه های سرمایه گذاری و گردشگری بویژه بومگردی است.

جهانی گفت: 125 اقامتگاه بومگردی در گیلان فعال است که بیشتر آنها در شهرستان های رشت، رودبار، تالش و شفت فعال است؛ اقامتگاه های بومگردی یک هزار و 253 اتاق و سه هزار و 500 تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه نموده است.

وی گفت: این اداره کل در کوشش است با ایجاد فضای مناسب برای رونق گردشگری و صنایع وابسته در استان گیلان و بعلاوه تدوین بسته های سرمایه گذاری مجذوب کننده در حوزه های مختلف نقش مهمی را در ایجاد اشتغال و توسعه مالی متوازن در استان گیلان ایفا نماید.

منبع: همگردی

به "نیمی از سهمیه اشتغال گردشگری گیلان محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از سهمیه اشتغال گردشگری گیلان محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید