نورمحمدی: بازی اول ملاک نیست، استقلال تیم پرقدرتی است، اگر اشتباه کنیم ضربه می خوریم

به گزارش بهترین ها، مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت، اگر می خواهند مقابل استقلال نتیجه بگیرند باید کمترین اشتباه را داشته باشند.

نورمحمدی: بازی اول ملاک نیست، استقلال تیم پرقدرتی است، اگر اشتباه کنیم ضربه می خوریم

حامد نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی بهترین ها، درباره آخرین شرایط ذوب آهن بعد از پیروزی برابر نفت آبادان گفت: تیم ما بیشترین تغییر را در زمینه بازیکن داشت و البته کادر فنی هم تغییر نموده بود، به همین علت قبل از آغاز فصل احتیاج به بازی های تدارکاتی زیادی داشتیم که این مسابقات به هماهنگ شدن تیم ما یاری کرد. خوشبختانه در هفته اول برد خوبی را در خارج از خانه به دست آوردیم و همه می دانند که شکست دادن صنعت نفت در آبادان کار هر تیمی نیست. ما در بیشتر لحظات بازی تیم برتر میدان بودیم و خدا را شکر که قبل از بازی با استقلال یک برد روحیه بخش به دست آوردیم.

وی در خصوص تقابل با استقلال در شرایطی که آبی پوشان در بازی اول نمایش پرقدرتی نداشتند، توضیح داد: در هفته های ابتدایی همه تیم ها با این شرایط روبرو هستند و نمی توان گفت که فقط استقلال مشکل داشت. به هیچ عنوان بازی اول ملاک نیست و من معتقدم که استقلال تیم پرقدرتی است. اگر مقابل آنها اشتباه کنیم قطعاً ضربه می خوریم و برای اینکه نتیجه بگیریم باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در سرانجام گفت: هدف ما این است که بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم. ذوب آهن در یکی دو فصل گذشته نتوانست مثل دوران اوجش نتیجه بگیرد، ولی سال جاری امیدواریم برترین عملکرد ممکن را داشته باشیم تا طرفداران را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نورمحمدی: بازی اول ملاک نیست، استقلال تیم پرقدرتی است، اگر اشتباه کنیم ضربه می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورمحمدی: بازی اول ملاک نیست، استقلال تیم پرقدرتی است، اگر اشتباه کنیم ضربه می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید