نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش بهترین ها، نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتها امروز و به وسیله وب سایت سازمان سنجش اعلام شد. این آزمون یکی از سه آزمون مهم استخدامی سال 1401 بود که انتها امروز به نقطه پایانی خودش نزدیک شد.

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

از 9 سال پیش و در پی تصمیم مجلس قرار بر این شد که همه کارکنان دستگاه های اجرایی، از طریق برگزاری آزمونی جامع استخدام شوند. به این ترتیب برگزاری آزمون های مختلف تعطیل و آزمون ها به صورت متمرکز برگزار گردید. امسال نهمین دوره این آزمون ها در حال برگزاری است.

علیرغم اینکه برنامه برگزاری این آزمون ها به صورت متمرکز بود و از آنجایی که امسال دو وزارت خانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان برنامه گسترده استخدامی داشتند، قرار بر این شد که این آزمون ها در دو مرحله برگزار گردد.

به این ترتیب آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در بهار 1401 برگزار گردید و نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی، در تابستان امسال برگزار گردید.

نحوه دریافت جواب نهایی آزمون

نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال 1401 در رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و آدینه 15 و 16 اردیبهشت ماه 1401 برگزار گردید.

پس از اعلام نتایج اولیه و طی مرحله مصاحبه، نتیجه نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1401 ویژه آموزش و پرورش، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. داوطلبان این آزمون در صورت اعتراض به نتیجه تا 10 روز فرصت دارند که اعتراض خود را به بخش پاسخگویی سازمان سنجش ارسال کنند.

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور

بر اساس اعلام سازمان سنجش، پیرو اطلاعیه 3 تیرماه امسال، نتایج آزمون یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی در زمان مقرر یعنی یکشنبه، 23 مرداد به متقاضیان اعلام شد.

پذیرفته شدگان موظف هستند برای تکمیل سایر مراحل استخدامی مانند: آنالیز صلاحیت عمومی گزینش، گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایش ها و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در کلاس های مهارت آموزی در زمان مقرر اقدام کنند.

مطابق اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور مراحل تشکیل پرونده استخدامی به توضیح زیر است:

  • برای تشکیل پرونده استخدامی، انجام معاینات پزشکی(تکمیلی) آزمایشات پاراکلینیکی و اخذ معرفی نامه برای گواهی عدم سوءپیشینه و اطلاع از سایر مراحل و مدارک لازم (دو روز بعد از اعلام نتایج) به اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی مراجعه و هدایت لازم را دریافت کنند. در ضمنً پذیرفته شدگان برای کسب اطلاع بیشتر به سامانه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط مراجعه کنند.
  • بعلاوه برای پیگیری صدور ابلاغ موقت تدریس در سال تحصیلی 1401-1402 در شهریورماه امسال به اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدماتی مراجعه نمایید. بدیهی است چنانچه صلاحیت های عمومی گزینش مورد تایید قرار نگیرد و یا فرد پیروز به گذراندن دوره مهارت آموزی نگردد، ابلاغ تدریس صادره (موقت) لغو و حکم استخدام پیمانی صادر خواهد شد.
  • صدور حکم استخدام پیمانی به شرط داشتن ابلاغ تدریس و با رعایت سایر ضوابط و مقررات استخدامی منوط به تایید صلاحیت های عمومی گزینش و پیروزیت در دوره مهارت آموزی و ارائه گواهی مربوط خواهد بود.
  • بعلاوه برای آنالیز صلاحیت های عمومی می بایست پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس، به آن اقدام کنند. سپس به همراه کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی و کارنامه نهایی آزمون تا 48 ساعت پس از انتشار رسمی اسامی، از طریق پست پیشتاز به آدرس هسته گزینش استان محل خدمت ارسال گردد.

آگهی های آموزشی بهترین ها را ببینید

منبع: بلاگ دیوار

به "نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید