مکاتبات اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور انجام شد

به گزارش بهترین ها، رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: همه اقدامات و مکاتبات قانونی و اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور صورت گرفته و به زودی، حکم محمدحسین واحدیان از سوی وزیر کشور امضا خواهد شد.

مکاتبات اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور انجام شد

مصطفی حیدری رئیس شورا، یوسف صادقی نایب رئیس شورای اسلامی و عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد با فردین شاکری رئیس و عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ملاقات و توافقنامه سفر ریاست جمهوری در جهت برطرف شرایط زیرساختی شهرک منظریه و روند امضای حکم شهردار شهرکرد را پیگیری کردند.

طبق این توافقنامه باید مقدار 200 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت های لازم در منظریه به شهرداری شهرکرد واگذار گردد.

بیشتر بخوانید

مصطفی حیدری در این خصوص گفت: در سفر ریاست جمهوری توافقنامه ای بین اداره کل راه و شهرسازی استان با شهرداری شهرکرد برای ایجاد زیرساخت های محله منظریه امضا شد، اما تکمیل زیرساخت ها در گرو تامین و دریافت اعتبارات 200 میلیارد تومانی از اداره کل راه و شهرسازی استان بود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: در ملاقات با رئیس و عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، در مورد پرداخت این اعتبار به شهرداری مقرر شد تا یک ماه آینده در قبال این 200 میلیارد تومان زمین هایی با قیمت کارشناسی روز تحویل شهرداری گردد.

حیدری با بیان اینکه در این ملاقات در مورد حکم شهردار نیز صحبت شد، گفت: همه اقدامات و مکاتبات قانونی و اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور اجرا شده و به زودی، حکم محمدحسین واحدیان از سوی وزیر کشور امضا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اعلام کرد: مطابق قانون حکم انتصاب شهرداران مراکز استان ها، به وسیله وزیر کشور صادر می گردد، که صدور این احکام برابر یک روند قانونی و اداری تعریف شده دنبال می گردد و حکم شهردار شهرکرد نیز برابر همین روند قانونی صادر خواهد شد.

منبع: فارس

بهترین ها چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مکاتبات اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکاتبات اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید