فاطمه رهبر که بود؟

به گزارش بهترین ها، خبرنگاران: ساعاتی قبل فاطمه رهبر، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

فاطمه رهبر که بود؟

فاطمه رهبر در سال 1343 در شهر تهران به جهان آمد. او دارای فوق لیسانس ارتباط تصویری و دکتری مدیریت استراتژیک است. او فعالیت های فرهنگی اش را از تدریس در آموزش و پرورش شروع کرد.

او نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده و در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم نایب رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی و ریاست فراکسیون زنان و خانواده دوره نهم مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت و همچنین عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بود.

در سوابق اجرایی فاطمه، معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و مشاور قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما به جشم می خورد.

رهبر، فعالیت های فرهنگی اش را از تدریس در آموزش و پرورش شروع کرد. پس از آن در صدا و سیما به عنوان مدیر فراوری شبکه اینترنت، دبیر شورای عالی سیاست گذاری اینترنت سازمان فعالیت نمود

فاطمه رهبر توانست در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب 787 هزار و 485 رأی، به عنوان نفر دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران انتخاب گردد.

حزب مؤتلفه نیز با انتشار خبری نوشت: بانهایت تاسف و تاثر سرکار خانم فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.

منبع: برترین ها

به "فاطمه رهبر که بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاطمه رهبر که بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید