شهرهای گردشگری معروف سوئیس

به گزارش بهترین ها، یکی از کشورهای زیبا و بی نظیر خصوصا برای تفریحات زمستانی کشور سوئیس است. این کشور را می توان زادگاه ورزش های زمستانی نامید. طبیعت بکر و چشم اندازهای بی نظیر این کشور در اروپا بی نظیر است و هارمونی متوازنی را بین زرق و برق های زندگی شهری ایجاد نموده است. در این مقاله با شهرهای گردشگری معروف سوئیس آشنا خواهید شد. با خبرنگاران همراه باشید.

شهرهای گردشگری معروف سوئیس

این کشور محصور در اروپا همه ساله مشتاقان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می نماید تا به تماشای مناظر طبیعی بنشینند؛ به راستی باید گفت سوئیس چیزی از بهشت کم ندارد و برای بسیاری از علاقه مندان به هیجان و ورزش های زمستانی همراه با ماجراجویی مقصد مناسبی است. این کشور دارای دریاچه های خیره نماینده، مراتع سرسبز، جنگل ها و کوه های بسیار معروفی است؛ به بیان دیگر شما شاهد زیبایی در تمام این کشور می باشید. اکنون می خواهیم شما را بیشتر با این کشور و جاذبه های دیدنی آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

آپنزل

یکی از مکان های زیبا برای عاشقان طبیعت و همچنین علاقه مندان به غذا آپنزل است. این مکان از بهترین ها در نوع خود برای به تصویر کشیدن طبیعت روستایی است که با کوه پایه های آلپ احاطه شده است و بهشتی برای علاقه مندان به پیاده روی و گردش در طبیعت را فراهم نموده است.

مسیرهای بسیار زیبایی در این ناحیه وجود دارد. لازم به ذکر است شما با استفاده از ماشین های کابلی می توانید به قله های کوه های بلند اطراف بروید. ساختمان های قدیمی متعدد با نماهای رنگارنگ بسیار زیبا و کافه های دنج، نانوایی، و شیرینی پزی های گوناگون در این مکان نیز وجود دارد. همچنین باید به فروشگاه های مخصوص پنیر و رستوران های وسوسه انگیز هم اشاره کنیم که خوراکی های لذیذ محلی را عرضه می نمایند.

لوسرن

یکی دیگر از مناطق زیبا و چشم نواز کشور سوئیس که دارای طبیعت بسیار زیبایی هم هست، شهر کوچک و زیبای لوسرن در مرکز سوئیس می باشد. این شهر مقصد بسیار مناسبی برای پرواز با پاراگلایدر است. پل های مسقف و خانه های رنگارنگ لوسرن را به یک مکان دیدنی فوق العاده تبدیل نموده اند. فروشگاه های متعدد فروش سوغاتی هم در این شهر وجود دارد که ممکن است شما را وسوسه نمایند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این شهر بهترین شکلات در جهان را دارد.

اینترلاکن

از دیگر شاخص ترین مکان های تفریحی و توریستی کشور سوئیس که در بین دو دریاچه Thun و Brienz واقع شده است، شهر رویایی Interlaken است که یکی از تفریح گاه های مهم برای ورزش هایی چون دره نوردی، رودگردی، قایق رانی، چتربازی و اسنوبرد محسوب می گردد و از مهمترین جاذبه های توریستی سوئیس بشمار می رود. برای رفتن به این شهر به شما قطار را پیشنهاد می دهیم که قطعا تجربه بی نظیری در نوع خود می باشد و در بین راه نیز شاهد مناظر طبیعی خیره نماینده خواهید بود.

بازل

بازل دیگر شهر کشور سوئیس و سومین شهر پرجمعیت این کشور است. این شهر در نقطه ای که مرزهای سوئیس و آلمان و فرانسه به هم می رسند قرار گرفته است. بد نیست بدانید بازل بیشتر بخاطر موزه های هنر مدرن رنسانی و معاصر که در آن واقع شده است و همچنین کارناوال های پر جنب و جوشی که همه ساله برگزار می نماید، معروف است. این شهر گویی دو جهان متفاوت را به هم پیوند می زند و شما از نزدیک می توانید در آن شاهد همزیستی گذشته با آینده باشید.

زرمارت

در آخر می خواهیم شهر زرمارت را به شما معرفی کنیم؛ منطقه ای که هیچ ماشینی در آن تردد نمی نماید. این مکان به خاطر زیبایی های طبیعی و وجود کوه های بلند و باشکوه ماترهورن در آن شهرت دارد. امکانات رفاهی بسیار مناسبی برای توریستان این شهر نیز تعبیه شده که این عامل در کنار فعالیت هایی همچون اسکی و کوهنوردی باعث ورود سالانه هزاران توریست به این شهر شده است. لازم به ذکر است منطقه اسکی زرمات بزرگترین و بلندترین منطقه در کل اروپاست.

این منطقه برای اسکی در 300 روز از سال باز است و به توریستان خدمت رسانی می نماید و نکته جالب دیگر که باید بدان اشاره نمود این است که این منطقه دارای مرتفع ترین ایستگاه راه آهن کوهستانی در کل اروپا می باشد!

منبع: جاده های سبز

به "شهرهای گردشگری معروف سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای گردشگری معروف سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید