زمانی برای آمادگی نداشتیم

به گزارش بهترین ها، مهدی تارتار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس در یک هشتم نهایی جام حذفی یادواره شهدای خرمشهر گفت: خوش آمد ویژه ای به یحیی گل محمدی می گویم کسی که روزهای خوبی را در ذوب آهن و اصفهان داشته باشد.

زمانی برای آمادگی نداشتیم

وی اضافه نمود: باید در مسابقات حذفی اشتباهات را به حداقل برسانیم، امیدوارم فردا روز کم اشتباهی باشد تا از این مرحله سخت عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: زمان زیادی برای آمادگی در این بازی نداشتیم، البته با توجه به بازی چند هفته پیش در تهران دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داریم.

وی در مورد شرایط خط حمله تیمش تاکید نمود: زمان زیادی برای تمرینات اختصاصی نداشتیم، در یکی دو روز گذشته روی خط حمله کار کردیم و امیدواریم فردا روز خوبی در حمله داشته باشیم.

تارتار در مورد فرایند ذوب آهن در فصل جاری توضیح داد: در آغاز فصل فرایند سیسنوسی داشتیم و بعد فرایند منفی شد، در چهار پنج هفته گذشته شرایط خوبی داشتیم و در گل خورده و گل زده بهتر شدیم و شرایط تیم هفته به هفته بهتر می گردد.

وی در مورد دادن شخصیت فزونی به بازیکنان ذوب آهن اضافه نمود: سعی کردیم این شرایط را ایجاد کنیم و در بازی پرسپولیس چیزی از این تیم کم نداشتیم و شخصیت لیگ فزونی در بازیکنان که از لیگ یک جذب شدند ایجاد شده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به بهبود شرایط چمن فولادشهر گفت: چمن استادیوم در ابتدای فصل رو به خرابی رفت و باشگاه با هزینه سنگین سعی در بهبود شرایط چمن داشت و شرایط هفته به هفته بهتر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمانی برای آمادگی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانی برای آمادگی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید