رصد و پایش کالاهای اساسی در کارگروه تنظیم بازار

به گزارش بهترین ها، رئیس سازمان صمت فارس از رصد و پایش کالاهای اساسی استان در کارگروه تنظیم بازار اطلاع داد.

رصد و پایش کالاهای اساسی در کارگروه تنظیم بازار

به گزارش از ، یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کالاهای اساسی منطقه پنج کشور به ریاست عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور برگزار گردید.

حمیدرضا ایزدی در این جلسه گفت: اقلام اساسی مانند برنج، شکر، مرغ، گوشت قرمز و روغن خوراکی که مورد احتیاج مردم می باشد در شبکه های توزیع نهاده شده و درحال انجام است.

او ادامه داد: برنامه ریزی های لازم به وسیله ستاد تنظیم بازار فارس صورت گرفته است و اقلام اساسی در اختیار شبکه های توزیع منتخب از جمله فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های عظیم، واحدهای صنفی عمده و خرده فروش، تعاونی کارکنان دولت، کارگری و کارمندی و سایر شبکه های توزیع از جمله بازارچه های شهرداری نهاده شده است.

ایزدی ادامه داد: همکاران، فعالان بخش خصوصی و شبکه های توزیع نهایت کوشش خود را انجام می دهند تا در برترین شرایط کالاهای اساسی در دسترس هم استانی های عزیز قرار بگیرد، در این خصوص کالاهای مورد احتیاج مردم استان فارس تامین شده و قیمت ها به وسیله بازرسان گشت های مشترک و ناظران افتخاری کنترل می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این جلسه گزارشی مبنی بر شرایط تهیه، تامین، توزیع کالا، کنترل قیمت ها و نظارت و بازرسی به ستاد تنظیم بازار ارائه کرد که مورد توجه معاون وزیر صمت نهاده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رصد و پایش کالاهای اساسی در کارگروه تنظیم بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد و پایش کالاهای اساسی در کارگروه تنظیم بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید