دغدغه مومنی مقدم برای حفظ نسل طلایی والیبال

به گزارش بهترین ها، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: امیدوارم حمایت ها ادامه دار باشد تا بتوانیم نسلی که در آسیا آقایی کرد را حفظ کنیم.

دغدغه مومنی مقدم برای حفظ نسل طلایی والیبال

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پس از قهرمانی در رقابت های آسیا 2022 گفت: خدا را شاکرم که توانستیم قهرمان جوانان آسیا شویم. برای این قهرمانی افراد زیادی زحمت کشیدند از جمله بازیکنانی که در فهرست نهایی بودند و خط خوردند و باید از همه تشکر کنم.

وی اضافه نمود: کادرفنی تیم ملی جوانان هم زحمات زیادی برای این قهرمانی متقبل شد و بعلاوه از دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که از تیم حمایت زیادی کرد، تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان توضیح داد: امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد تا بتوانیم نسلی که در آسیا آقایی کرد و مورد احترام همه کارشناسان و مربیان نهاده شد را حفظ کنیم.

والیبال جوانان ایران سال جاری در بحرین هفدهمین حضور خود در رقابت های قهرمانی آسیا را تجربه کرد و ملی پوشان این رده سنی کشورمان در شانزده دوره قبلی پیروز به کسب 11 مدال شامل شش طلا، سه نقره و دو برنز شده بودند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با قهرمانی در این دوره از مسابقات به هفتمین مدال طلا و قهرمانی خود در این رده سنی آسیا دست یافت تا تعداد مدال هایش نیز به عدد 12 برسد.

بهترین ها ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دغدغه مومنی مقدم برای حفظ نسل طلایی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه مومنی مقدم برای حفظ نسل طلایی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید