حکم محرومیت کنعانی زادگان اعلام شد؟

به گزارش بهترین ها، خبرنگاران: انتشار ویدیویی از محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع باشگاه پرسپولیس، که در آن از الفاظ ناشایستی خطاب به استقلالی ها استفاده می نماید دردسرساز شده است. طرفداران استقلال به شدت خواستار آن هستند که مسئولان کمیته اخلاق با این بازیکن برخورد نمایند و از طرفی پرسپولیسی ها هم می گویند اگر قرار به برخورد است چرا هنوز محرومیتی برای بازیکنان استقلال که طرفداران خودی را در فرودگاه کتک زده اند صادر نشده است.

حکم محرومیت کنعانی زادگان اعلام شد؟

به گزارش بهترین ها، در این میان البته کنعانی زادگان هم صحبت نموده و گفته که با صداگذاری روی ویدیوی مربوطه در پی حاشیه سازی هستند وگرنه او به همه طرفداران فوتبال احترام می گذارد. با وجود چنین توضیحی، اما او باید بعد از بازی با فولاد که قرار است امروز برگزار گردد به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود.

پرسپولیسی ها حالا نگران این هستند که نکند مدافع ثابت تیمشان با محرومیتی چندجلسه ای روبرو گردد و دربی را از دست بدهد. پرسپولیس بعد از فولاد به مصاف آلومینیوم اراک می رود و بعد هم باید در دربی جام حذفی با استقلال بازی کند. به گزارش بهترین ها، در رابطه با محرومیت کنعانی زادگان، اما به نظر نمی رسد چندان سنگین باشد. آنطور که از فدراسیون فوتبال خبر می رسد گویا کمیته اخلاق محرومیتی یک جلسه ای به همراه مبلغی به اسم جریمه درنظر گرفته است.

اگر چنین گردد یعنی کنعانی زادگان ملاقات برابر آلومینیوم اراک را از دست می دهد، ولی در دربی می تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

منبع: فرارو

به "حکم محرومیت کنعانی زادگان اعلام شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم محرومیت کنعانی زادگان اعلام شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید