کوشش دوچرخه سوار پارالمپیکی برای اعزام به توکیو

به گزارش بهترین ها، تنها نماینده دوچرخه سواری که شانس حضور در پارالمپیک دارد، گفت: سعی دارم با کسب بهترین نتیجه در کاپ جهانی بلژیک، شرایط اعزامم به توکیو را فراهم کنم.

کوشش دوچرخه سوار پارالمپیکی برای اعزام به توکیو

مهدی محمدی در گفت و گو با بهترین ها، درباره حضورش در کاپ جهانی بلژیک اظهار کرد: این مسابقات آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو در ماده جاده و پیست است که در بلژیک برگزار می گردد. البته من سهمیه خود را در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پیست کسب نموده ام و در این تورنمنت به دنبال ثبت امتیازاتم در رنکینگ جهانی هستم تا شرایط حضورم در پارالمپیک توکیو فراهم گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به ثبت رکورد خوب در کاپ جهانی بلژیک هستید، گفت: چون برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت می کنم اطلاعی از شرایط حریفان جهانی خود ندارم، اما با این وجود یکسال است که در تایم تریل انفرادی و استقامت به سختی تمرین می کنم تا بهترین رکورد را به ثبت برسانم و در صورت صلاحدید کمیته ملی پارالمپیک راهی توکیو شوم.

محمدی در انتها اعلام کرد: امیدوارم در بلژیک شرایط از نظر آب و هوایی به گونه ای باشد که زحماتم بدون نتیجه نماند و برای اولین بار بتوانم در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوشش دوچرخه سوار پارالمپیکی برای اعزام به توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دوچرخه سوار پارالمپیکی برای اعزام به توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید