تصاویر اقدام جنجالی مأموران سعودی با یک زن ، واکنش عمره گزاران

به گزارش بهترین ها، مأموران سعودی از نزدیک شدن به کعبه و لمس خانه خدا به وسیله یک بانوی زائر ممانعت کردند که این اقدام سعودی ها با واکنش عمره گزاران روبرو شد.

تصاویر اقدام جنجالی مأموران سعودی با یک زن ، واکنش عمره گزاران

به گزارش بهترین ها، مسجدالحرام در ماه مبارک رمضان سال جاری میزبان میلیون ها زائر است و همین حضور پرشور عمره گزاران موجب شده تا درهای طبقه سوم مسجدالحرام نیز به روی زائران باز گردد.

با وجود افزایش تعداد زائران، سعودی ها بخشی از فضای مطاف را محدود نموده و برای نزدیک شدن به کعبه نیز محدودیت هایی اعمال می نمایند؛ به طوری که ساعاتی قبل وقتی یک بانوی زائر قصد نزدیک شدن به کعبه و لمس خانه خدا را داشت، با برخورد مأموران سعودی روبرو شد و آن ها از نزدیک شدن این زائر به کعبه ممانعت کردند.

این اقدام مأموران سعودی باعث شد تا بسیاری از مسلمانان حاضر در مسجدالحرام نسبت به برخورد نامناسب سعودی ها در برابر بانوی زائر واکنش نشان دهند و با ذکر صلوات بلند سعودی ها را به آرامش دعوت نمایند و حتی بعضی دیگر از عمره گزاران خواهان عذرخواهی نیروهای امنیتی از زائران به ویژه این بانوی مسلمان شدند که البته در نهایت مسؤول تیم امنیتی مسجدالحرام وارد عمل شد و بانوی زائر را از محل مطاف دور کرد.

بر اساس تصمیم سعودی ها، بانوان فقط در ساعاتی خاص امکان لمس کعبه را دارند و محدودیت هایی در این زمینه برای بانوان اعمال شده است.

در ادامه فیلمی از رفتار سعودی ها با بانوی زائر و جلوگیری از لمس کعبه به وسیله این زائر را مشاهده می کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر اقدام جنجالی مأموران سعودی با یک زن ، واکنش عمره گزاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر اقدام جنجالی مأموران سعودی با یک زن ، واکنش عمره گزاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید