همکاری اپل با غول تراشه ساز تایوانی ، A17 در نسل بعدی آیفون استفاده می گردد

به گزارش بهترین ها، روزنامه نیکی آسیا روز چهارشنبه گزارش داد که کمپانی اپل در حال برنامه ریزی برای استفاده از نسخه به روز شده تراشه ساز تایوانی تی اس ام سی در آیفون و مک بوک های خود در سال آینده است. این کمپانی تایوانی در ساخت تراشه از جدیدترین فناوری روز استفاده می نماید.

همکاری اپل با غول تراشه ساز تایوانی ، A17 در نسل بعدی آیفون استفاده می گردد

به گزارش بهترین ها و به نقل از خبرگزاری رویترز، در این گزارش به نقل از افراد آشنا با این پروژه آمده است که پردازنده موبایل A17 که در حال حاضر در حال توسعه است، با استفاده از فناوری ساخت تراشه ان3ای تی اس ام سی (N3E TSMC) به فراوری انبوه خواهد رسید که انتظار می رود در نیمه دوم سال آینده در دسترس قرار گیرد. پردازنده A17 به خط فراوری آیفون که قرار است در سال 2023 عرضه گردد، افزوده خواهد شد.

اپل در مقابل درخواست رویترز از اظهار نظر در این باره خودداری کرد؛ شرکت تی اس ام سی نیز بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد. تراشه ساز تی اس ام سی حدود 54 درصد از تراشه های فراوری شده در بازار جهانی را تحت کنترل دارد و سفارش های شرکت هایی از جمله اپل و کوالکام (QCOM.O) را نیز تامین می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • آیفون 14 به صورت رسمی رونمایی شد | هر آنچه که باید درباره جدیدترین گوشی اپل بدانید

مدل فعلی آیفون دارای چیپ پردازنده A15 بایونیک است و در رویداد اخیر معرفی اپل، این کمپانی خاطرنشان کرد که مدل های آیفون 14 و 14 پلاس نیز دارای همین تراشه خواهند بود، اما سری های پرو از تراشه A16 سود می برند.

منبع: همشهری آنلاین

به "همکاری اپل با غول تراشه ساز تایوانی ، A17 در نسل بعدی آیفون استفاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری اپل با غول تراشه ساز تایوانی ، A17 در نسل بعدی آیفون استفاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید