تخلیه کشتی حامل 86 هزار تن روغن خام در بندر امام

به گزارش بهترین ها، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، 12 فروند کشتی حامل 791 هزار و 587 تن کالا های اساسی (گندم و روغن) از این بندر وارد کشور شده است.

تخلیه کشتی حامل 86 هزار تن روغن خام در بندر امام

به گزارش گروه مالی بهترین ها به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ امید دنیا نژادیان اضافه نمود: از ابتدای امسال تا به امروز، 10 فروندکشتی حامل 705 هزار و 157 تن گندم در ساحل بندر امام استان خوزستان پهلوگیری نموده اند و محموله های آن ها پس از تخلیه به مراکز ذخیره سازی و سیلو های سراسر کشور ارسال شده است.

دنیا نژادیان با اشاره به اینکه هم اینک، دو فرزند کشتی حامل 120 هزار تن گندم در لنگرگاه بندر امام پهلو گرفته اند که عملیات تخلیه و بارگیری آن ها در حال اجرا است، اظهار کرد: اندازه گندم ارسالی از این بندر از ابتدای امسال تا به امروز به 540 هزار تن می رسد که 430 هزار تن به وسیله شبکه حمل ونقل جاده ای و 110 هزار تن نیز به وسیله شبکه حمل ونقل ریلی به مبادی مورد نظر ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا به امروز، 86 هزار و 430 تن روغن خام به وسیله استان خوزستان وارد کشور شده است، توضیح داد: در حال حاضر، 300 هزار تن گندم، 124 هزار تن روغن خام، 5 هزار تن شکر خام و 200 تن برنج در بندر امام آماده ارسال به مراکز ذخیره سازی در اقصی نقاط کشور بر اساس برنامه های حمل ونقل شرکت بازرگانی دولتی ایران است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان بعلاوه از خرید تضمینی یک میلیون و 148 هزار تن گندم و 77 هزار تن دانه روغنی کلزا از ابتدای امسال تا 25 اردیبهشت ماه اطلاع داد و گفت: خرید تضمینی گندم در امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشدی بالغ بر 13 درصد (130 هزار تن) برخوردار بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تخلیه کشتی حامل 86 هزار تن روغن خام در بندر امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه کشتی حامل 86 هزار تن روغن خام در بندر امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید