تاریخ سازی هندبال ساحلی ایران

به گزارش بهترین ها، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در ملاقات رده بندی رقابت های قهرمانی دنیا که در برزیل در حال برگزاری است، با نتیجه دو بر صفر مقابل فرانسه به پیروزی رسید تا اولین مدال دنیای تاریخ هندبال ایران به دست آید.

تاریخ سازی هندبال ساحلی ایران

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان دنیا با کسب چهار پیروزی و دو شکست به مرحله یک چهارم نهایی رسید. آن ها با فزونی مقابل آرژانتین برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران به نیمه نهایی راه یافتند که با شکست مقابل برزیل ملاقات فینال را از دست دادند. آن ها در نهایت با فزونی مقابل فرانسه مدال برنز مسابقات دنیای را کسب کردند.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی پور ملی پوشان ایران در رقابت های قهرمانی دنیا هستند.

مهدی قشقایی راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند. بعلاوه آنتونیو گرا پی شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی دنیا حضور دارد.

منبع: فرارو

به "تاریخ سازی هندبال ساحلی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ سازی هندبال ساحلی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید