اپل مؤدبانه شرح داد که چرا کیس و محافظ خریدن برای آیفون، مثل دور ریختن پول است!

به گزارش بهترین ها، قبل خریدن یک گوشی پرچمدار مثل آی فون شاید ده ها پست در موردش بخوانیم و ویدئوهای متعددی ببینیم. ما از همان روز نخست رونمایی از آی فون تازه در همایش اپل، تا زمانی که دست به کار غیرمنطقی خرید آی فون می زنیم (از نظر خالی شدن حساب بانکی مان)، توجیه های متنوعی می کنیم و آخرش وسوسه کار خودش را می نماید.

اپل مؤدبانه شرح داد که چرا کیس و محافظ خریدن برای آیفون، مثل دور ریختن پول است!

اما در حالی که ما کلی در خصوص طراحی آی فون تحقیق می کنیم و ابعاد و مقدار و کوچک ترین تغییرات را می پاییم. آخر سر بیشتر ما آی فون خودمان را اسیر یک قاب می کنیم. این قاب هر چقدر هم خوب گران باشد، به هر حال آی فون شما را تبدیل می نماید به یک موجود پف نموده و بدون اصالت.

دو سال پیش من و یکی از همکارها، هر دو آی فون 7 پلاس داشتیم. آی فون من در کیس محصور بود. یک روز تصادفی آی فون او را روی میز دیدم. با خودم بی اختیار گفتم که عجب گوشی زیبایی دارد و بعد ندای ذهنی خودم را اصلاح کردم که : چه می گویی؟! گوشی خودت هم همین است!

آی فون نو را که خریدم، در خصوص رنگش مردد بود. اما جنبه احمقانه و طنز ماجرا این است که بعد آن همه تردید در خصوص رنگ آی فون، این آی فون نو هم رفت داخل یک کیس مشکی. حالا این کیس انتخابی من از جنس خوب SPIGEN بود، اما فراوان هم خریدارانی پیدا می شوند که همه پولشان را بابت خود گوشی تمام می نمایند و بعد موقع خرید کیس خست می نمایند!

سایت های فناوری فرنگی که کار کسانی را که آی فون خودشان را داخل کیس و محافظ می گذارند به شدت نقد می نمایند و روی خوش نشان نمی دهند.

اما جالب است بدانید که اپل به تازگی یک ویدئوی تبلیغی منتشر نموده که در آن برای تبلیغ مقاوم بودن گوشی، تصور شده که آی فونی در لبه یک میز وجود دارد و بعد در پی تماس، به خاطر ویبره خوردن طولانی کم کم به سمت سرانجام حرکت می نماید و از روی میز می افتد.

در نهایت این پیغام ظاهر می گردد که نگران نباشید! این یک آی فون است!

ببینید:

اپل می گوید: آیفون 13 با سپر سرامیکی. مفاوم تر از هر شیشه گوشی هوشمندی است.

نویسنده سایت zdnet نوشته در روز های اولی که قاب آی فون می دیده، این کلمات به ذهنش خطور نموده:

قرار دادن آیفون در یک قاب مانند خرید یک آئودی است و بعد پیچیدن آن در نایلون. یا مانند رفتن به یک رستوران سه ستاره میشلن است و درخواست سس گوجه فرنگی. یا مثل رفتن به کلیسا، جویدن آدامس و باد کردن حباب در حضور کشیش!

اما آیا واقعا علیرغم مقاوم تر شدن بدنه و صفحه نمایش آی فون یا گوریلا گلس های نسل نو، استفاده نکردن از کیس، به ریسکش می ارزد؟

1- در این مورد مخصوصا کاربرهای ایرانی با توجه به شرایط بد مالی، نظر متفاوتی دارند. ضمن اینکه تعداد قابل توجهی ما خاطراتی از افتادن گوشی داریم و گمان می کنیم که اگر کیس و محافظ صفحه نمایشی در کار نبود، احتمال آسیب نو گوشی مان وجود داشت.

2- مشکل بعدی این است که در ایران به سختی مرکز قابل اعتمادی برای تعمیر گوشی پیدا می گردد.

3- مسئله سوم این است که ار نظر خوش دستی بعضی از پرچم دارها به نظر من خوب نیستند. بعضی هایشان لبه های نسبتا تیزی دارند که وقتی گوشی را بیش از ده دقیقه در دست می گیرید و مخصوصا در حالت درازکش، دست را اذیت می نمایند. بعضی از اوقات هم تایپ کردن با گوشی که داخل کیس قرار داده شده، راحت تر است.

4- اما بهایی که ترس از کار با گوشی برهنه دارد هم کم نیست. بسیاری از ما هرگز لذت کار با یک گوشی نازک و لمس جنس واقعی بدنه آن را درک ننموده ایم! باز بسیاری از ما هرگز رنگ واقعی آی فون مان را ندیده ایم!

شما چه فکر می کنید؟

منبع: یک پزشک

به "اپل مؤدبانه شرح داد که چرا کیس و محافظ خریدن برای آیفون، مثل دور ریختن پول است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل مؤدبانه شرح داد که چرا کیس و محافظ خریدن برای آیفون، مثل دور ریختن پول است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید