آلومینیوم اراک در یک قدمی صعود به لیگ برتر

به گزارش بهترین ها، رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکشنبه بیست و ششم مردادماه، روز تاریخی برای فوتبال استان مرکزی و شهر اراک رقم می خورد.

آلومینیوم اراک در یک قدمی صعود به لیگ برتر

وی اضافه کرد: با نتیجه ای که از هفته قبل در کرمان گرفتیم، اکنون سرنوشتمان دست خودمان است و می توانیم با یک بازی حساب شده و با یک برد، پس از حدود 18 سال انتظار جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنیم.

به گفته سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، بازی با داماش بازی راحتی نخواهد بود، به خصوص اینکه داماش در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است. با این حال ما برای پیروزی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

بر اساس این گزارش، با انجام 9 مسابقه در روز یکشنبه بیست و ششم مرداد پرونده رقابت های فصل 98-99 لیگ دسته اول فوتبال ایران بسته می شود. لیگ دسته اول فوتبال ایران با حضور 18 تیم پیگیری شد.

به گزارش بهترین ها، در این رقابت ها تیم فوتبال آلومینیم اراک برای صعود به لیگ برتر شانس بیشتری دارد. این تیم برای لیگ برتری شدن، نیاز به نتایج دو تیم دیگر (مس و خوشه طلایی) ندارد و خودش با پیروزی برابر داماش گیلان می تواند، جشن صعود به لیگ برتر را برپا کند.

براساس این گزارش، هم اکنون تیم فوتبال آلومینیوم اراک با انجام 33 بازی 16 برد، 12 مساوی، 5 باخت، 29 گل زده و 20 گل خورده و کسب 60 امتیاز در ردیف دوم جدول لیگ دسته اول بعد از تیم مس رفسنجان واقع شده است. و تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد. و یک تیم دیگر می تواند لیگ برتری شود، که امیدواریم آن هم تیم فوتبال آلومینیوم اراک باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آلومینیوم اراک در یک قدمی صعود به لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلومینیوم اراک در یک قدمی صعود به لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید