اخبار مجلس

معاینه فنی خودرو در سال 1402 چقدر هزینه دارد؟

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو تهران نرخ تازه معاینه فنی در سال تازه را گفت. شادی مالکی گفت نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودرو از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی تغییر کرد.

20 فروردین 1402

دریاچه ارومیه با تن پوش سپید شوره زار در آغوش بهار

مرگ و نابودی اطرافش پرسه می زند، غربت تلخی بر سکوتش جامانده و ترک های نقش بسته، جراحتش را عمیق تر نموده است آواز پرندگان، پایکوبی فلامینگوها و جست و خیز حیوانات حکم سراب را برایش دارد اما با همه این موارد بهار منطقه دریاچه ارومیه هنوز هم چشم نواز است.

6 دی 1401

اینترنت ویژه بچه ها تا دو هفته آینده رونمایی می گردد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت که به منظور برطرف دغدغه های فرهنگی والدین، اینترنت ویژه بچه ها تا دو هفته آینده در دسترس قرار می گیرد.

29 تیر 1401

کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد

کمیته اخلاق رای خود را در مورد محمدحسین کنعانی زادگان صادر کرد.

24 تیر 1401

افزایش 35درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در نیشابور

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای اسلامی شهرنیشابور در انتها بیستمین جلسه رسمی مجلس شهری از تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری با موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس درون شهری در سال 1401 خبر داد،

22 خرداد 1401

سال جاری شرکت های تعاونی خراسان رضوی چقدر تسهیلات دریافت نموده اند؟

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به شرایط تسهیلات پرداختی به تعاونی های استان در امسال گفت: امسال یک میلیارد و 335 میلیون تومان بابت تسهیلات و یاری های بلاعوض به تعاونی ها برای استان در نظر گرفته...

31 فروردین 1401

دو انتصاب در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طی احکام جداگانه سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی و رئیس کارگروه فنی شورای عالی فناوری را منصوب کرد.

25 بهمن 1400

شروط محیط زیست برای مازوت سوزی در نیروگاه ها

معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نیروگاه ها باید مجهز به سیستم کنترل آلودگی هوا شوند. در این شرایط می توانند مازوت هم بسوزانند.

9 بهمن 1400

افزایش 20 درصدی نرخ کرایه های تاکسی در سال 95

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از پیشنهاد افزایش 20 درصدی نرخ کرایه های تاکسی به وسیله شهرداری اطلاع داد.

7 بهمن 1400

بازار جهانی، رشد بازار های سرمایه در میان خوشبینی نسبت به واکسیناسیون و بسته محرک اقتصادی

خبرنگاران- گروهی از قانون گذاران دو حزب آمریکا قرار است لایحه های جداگانه ای را ارائه دهند، که یکی از این لوایح طرح هایی برای حمایت از شرکت ها ارائه داده است و لایحه دیگر چنین طرح هایی را شامل نمی گردد.

6 شهریور 1400

واکنش رئیس مجلس به قطعی مکرر برق در کشور

رئیس مجلس شورای اسلامی قطعی های مکرر و خارج از برنامه برق در سراسر کشور را نیازمند تدبیر و مدیریت دانست.

29 تیر 1400

جریمه و کاهش دسترسی در انتظار شرکت های فناوری خاطی در انگلیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، انگلیس تصمیم دارد با تصویب قانونی جدید شبکه های اجتماعی که در حذف آزارهای آنلاین مانند محتوای تبعیض نژادی شکست بخورند را تا 10 درصد گردش مالی یا 18 میلیون پوند جریمه کنند. علاوه بر آن مدیران ارشد این شرکت ها نیز با اقدامات...

18 خرداد 1400

قالیباف: مصمم به حمایت از مطالبات پرستاران هستیم

قالیباف در پیامی ویدئویی با بیان این که پرستاران قهرمانان خوب مردم ایران هستند، تاکید نمود که ما مصمم حمایت قاطع از مطالبات و خواسته های به حق شما هستیم و در این راه لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

3 بهمن 1399

سقف معافیت مالیاتی حقوق کارمندان 4 میلیون تومان شد

براساس جزئیات پیش نویس لایحه بودجه سال آینده، سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولتی و خصوصی، به طور سالانه 48 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

4 دی 1399

ماجرای پرونده ارزی سرمربی پیشین استقلال، واکنش مجیدی به یک اتهام

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی که پس از کناره گیری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال بدون تیم مانده است، در تازه ترین اتفاق با اتهام یکی از نمایندگان مجلس روبرو شده که او را وارد ماجرای جدیدی نموده و این امکان مطرح شده که کار به شکایت کشیده خواهد شد.

28 آذر 1399

جزییات تله مدیسین در 8 نقطه کشور، نحوه ویزیت بیماران و بیمه این خدمات

مدیرکل مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با اشاره به اجرای پایلوت تله مدیسین در هشت دانشگاه علوم پزشکی، جزییات مربوط به نحوه ارائه خدمات، شرایط پوشش بیمه ای خدمات و ... را از طریق دوراپزشکی تشریح کرد.

6 آذر 1399

بخشنامه جدید وزارت کشور درباره محدودیت های کرونایی

مسئولان ادارات و واحدهای وابسته و تابعه بر اساس بخشنامه 19 تیرماه معاون وزارت کشور مکلف شدند ضمن هدایت مراجعان در مورد رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط اداری و مراکز ارائه خدمات جلوگیری و از ارائه خدمات به آنان...

18 شهریور 1399

خضریان: بالای 90 درصد پرونده تاجگردون مسائل مالی است ، او گفته اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای تاجگردون با ادبیات تهدید گفته است که به فرض اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست که بخواهد آن را تمیز کند. انشاالله در ادامه خواهیم دید. ما ادعا نمی کنیم که در پیشگاه خداوند متعال خالی از گناهیم.

17 شهریور 1399

مصوبات هفتمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما اعلام شد

علاوه بر سینماها، شرکت های پخش، لابراتورها و استدیوهای صدا نیز مورد حمایت سازمان سینمایی قرار گرفتند.

6 مرداد 1399

در مقابله با کرونا حداکثر استفاده از پیغام رسانه ای در شبکه های اجتماعی شده است

خبرنگاران/لرستان مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: در زمینه مقابله با کرونا حداکثر استفاده از پیغام رسانه ای مختلف در شبکه های اجتماعی به عمل آمده است.

20 خرداد 1399
تعداد: (24)