سفر به کازابلانکا یعنی یک جهان خاطره رمانتیک در کافه ریک

به گزارش بهترین ها، کافه ریک را می شناسید؟ یک کافه پر از سکانس خاطره انگیز. جایی که همفری بوگارت و اینگرید برگمن یکدیگر را دیدار می نمایند و ماجرای کازابلانکا شروع می گردد. اگر فیلم کازابلانکا را دیده باشید حتما با کافه ریک آشنا هستید. گردشگران بسیاری پس از تماشای این فیلم برای تماشا این کافه راهی مراکش و شهر کازابلانکا شدند. اما همگی مایوس شدند! می دانید چرا؟

سفر به کازابلانکا یعنی یک جهان خاطره رمانتیک در کافه ریک

گردشگران مایوس به کشورهای شان باز می گشتند چون هیچ کافه ای با این مشخصات در کازابلانکا وجود نداشت. این کافه تنها یک دکور در هالیوود بود. تا این که یک دیپلمات آمریکایی در سال 2004 تصمیم جالبی می گیرد.

این دیپلمات آمریکایی به همراه یک معمار و چند تن از خیرین که هزینه ساخت کافه ریک در کازابلانکا را تقبل کردند، کار ساخت کافه را بر عهده می گیرد.

کافه ریک در سال 2004 در کازابلانکای مراکش جان می گیرد و سیل گردشگران برای تماشای آن راهی این کشور می شوند. در حال حاضر شما می توانید در این کافه استراحت کنید و درست جایی نزدیک پیانو معروف کازابلانکا بنشینید و قهوه تان را بنوشید یا حتی با پیانو عکس بگیرید. قطعات موسیقی که در این کافه نواخته می گردد هم بیشتر مربوط به دهه 40 و 50 است. در این کافه تقریبا به تمام جزییات دقت شده و کاملا مانند نمونه اصلی در فیلم است.

در تور مراکش, بازدید از کافه ریک را از دست ندهید.

تهیه و تدوین: تحریریه بهترین ها

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "سفر به کازابلانکا یعنی یک جهان خاطره رمانتیک در کافه ریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کازابلانکا یعنی یک جهان خاطره رمانتیک در کافه ریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید