سردرگمی پرسپولیس برای خریدن بازیکن نو؛ دفاع راست یا مهاجم؟

به گزارش بهترین ها، خبرنگاران: پرسپولیس روز گذشته در اراک، اولین شکست در لیگ برتر را متحمل شد تا همچنان با 2 برد از 3 هفته، 6 امتیازی بماند. شکست اخیر پرسپولیسی ها، اما بیش از هر زمان دیگری احتیاج پرسپولیس به خریدن بازیکن نو را نشان داد، ولی مساله این است که اگر پرسپولیس بخواهد یک خرید داشته باشد، کدام پست را باید تقویت کند: دفاع راست یا خط حمله؟

سردرگمی پرسپولیس برای خریدن بازیکن نو؛ دفاع راست یا مهاجم؟

به گزارش بهترین ها، یحیی گل محمدی از مدت ها قبل در پی خریدن مهاجم خارجی برای پرسپولیس است، ولی دو شکست پرسپولیس در 4 بازی اخیرش (با احتساب بازی با الهلال) احتیاج پرسپولیس به مدافع راست را برجسته نموده است. در ملاقات با الهلال سه گل رقیب عربستانی از فاصله عجیب ایجاد شده بین دفاع راست و مدافع میانی سمت راست پرسپولیس به دست آمد.

در ملاقات برابر آلومینیوم اراک هم اشتباه سیامک نعمتی، مدافع راست پرسپولیس و لو دادن توپ، باعث به ثمر رسیدن تک گل آن ملاقات شد. این دو اتفاق در شرایطی اتفاق افتاده که مهدی شیری، دیگر مدافع راست پرسپولیس هم با حرکتی ناشیانه در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یکی از دلایل شکست تیم بود. در کنار این موارد باید به شایعاتی که پیش تر به راه افتاده و خبر می دادند که یحیی در پی خریدن مدافع راست نو است هم توجه شد.

این نقطه ضعف در شرایطی برجسته شده که یحیی گل محمدی مشخصا رضایتی از عملکرد بازیکنان خط حمله اش هم ندارد؛ استفاده از علیرضا ابراهیمی، مدافع نو پرسپولیس در خط حمله و دل بستن به توانایی هایی سرزنی این بازیکن، به خوبی نارضایی گل محمدی از مهاجمان را به تصویر کشیده است.

حال، اما اگر قرار باشد یحیی گل محمدی، بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکن نوی بخرد باید به فکر تقویت کردن کدام پست باشد: دفاع راست یا خط حمله؟

منبع: فرارو

به "سردرگمی پرسپولیس برای خریدن بازیکن نو؛ دفاع راست یا مهاجم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی پرسپولیس برای خریدن بازیکن نو؛ دفاع راست یا مهاجم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید