رونالدو به سیم آخر زد؛ احترامی برای سرمربی قائل نیستم

به گزارش بهترین ها، کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای نو و هیجان انگیز، خشم خود را از اتفاقاتی که در این فصل برای او در منچستریونایتد اتفاق افتاده را اعلام کرد. او در مصاحبه خود در مورد اریک تنهاخ گفت: من برای او احترامی قائل نیستم، زیرا او برای من احترام قائل نیست. اگر شما برای من احترام قائل نباشید، من هرگز برای شما احترام نخواهم داشت.

رونالدو به سیم آخر زد؛ احترامی برای سرمربی قائل نیستم

این بازیکن 37 ساله اضافه نمود که احساس می نماید تنهاخ و مدیران ارشد باشگاه منچستریونایتد او را مجبور به ترک باشگاه نموده اند.

رونالدو در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه کوشش می نماید او را مجبور به خروج کند، پاسخ داد: بله، نه تنها مربی بلکه دو یا سه نفر دیگر که در اطراف باشگاه هستند.

او در خصوص اینکه مدیران ارشد باشگاه در کوشش هستند تا او را برکنار نمایند، گفت: برای من مهم نیست. مردم باید به حقیقت گوش نمایند.

برنده پنج توپ طلا در این خصوص مطرح نمود: احساس کردم به من خیانت شده و بعضی من را اینجا نمی خواهند، نه تنها سال جاری، بلکه سال گذشته.

رونالدو بعلاوه در خصوص شرایط کنونی باشگاه مدعی شد که از زمانی که سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای در سال 2013 رفت، پیشرفت این تیم صفر بوده است. نمی دانم چه اتفاقی می افتد، اما از زمانی که سر الکس فرگوسن رفت، من هیچ تحولی در باشگاه ندیدم و پیشرفت به صفر رسید.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، ما یک نکته جالب داریم و آن این است که چگونه باشگاه پس از اخراج اوله گونار سولسشر، یک مدیر ورزشی را به عنوان مربی می آورند؟ رالف رانگنیک حتی مربی هم نیست. باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد یک مدیر ورزشی می آورد که نه تنها من بلکه تمام جهان را شگفت زده کرد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال اضافه نمود: هیچ چیز تغییر ننموده از استخر، جکوزی، حتی سالن بدنسازی، تکنولوژی، آشپزخانه، سرآشپزها، که من افراد آن را دوست دارم و از آن ها تشکر می کنم. آن ها در یک زمان متوقف شدند، که این موضوع من را بسیار شگفت زده کرد. فکر می کردم چیز های متفاوتی را ببینم. همانطور که قبلاً اشاره کردم، فناوری، زیرساخت و چیز های تازه، اما متأسفانه، چیز هایی را دیدم که در همان سن جوانی دیده بودم.

رونالدو بعلاوه پس از انتقاد از وین رونی هم تیمی سابقش در یونایتد از رفتار او در این فصل، اظهار کرد: نمی دانم چرا اینقدر از من انتقاد می نماید. احتمالاً به این علت که دوران حرفه ای خود را به سرانجام رساند و من هنوز در سطح بالایی بازی می کنم. البته من نمی خواهم بگویم که از او بهتر به نظر می رسم.

منبع: فرارو

به "رونالدو به سیم آخر زد؛ احترامی برای سرمربی قائل نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو به سیم آخر زد؛ احترامی برای سرمربی قائل نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید