خطیبی: مسببان شرایط فعلی تراکتور، در تلویزیون تیم را نقد می نمایند، بازیکنِ پدیده روی دست مان مانده است!

به گزارش بهترین ها، مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مسببان شرایط فعلی اکنون به عنوان کارشناس از تیم انتقاد می نمایند در حالی که خوشان باید جوابگوی این شرایط باشند.

خطیبی: مسببان شرایط فعلی تراکتور، در تلویزیون تیم را نقد می نمایند، بازیکنِ پدیده روی دست مان مانده است!

حسین خطیبی در گفت وگو با بهترین ها درباره شکست تراکتور در دو ملاقات متوالی مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان گفت: امتیازات مهمی را در دو هفته اخیر با اشتباهات داوری از دست داده ایم. با بهبودی بازیکنان مصدوم که نفرات اصلی مان هم هستند، شرایط تراکتور بهتر خواهد شد و قطعاً به جمع تیم های بالای جدول اضافه می شویم.

وی با انتقاد از یارگیری تراکتور در ابتدای فصل، اضافه نمود: مالک و مدیریت باشگاه به فردی در ابتدای فصل اعتماد کردند که متأسفانه با مشاوره های غلط و دخالت های بی جا، باعث شد تیم نتواند به خوبی یارگیری کند. این فرد عامل اصلی جدایی بعضی از بازیکنان باکیفیت تراکتور بود.

خطیبی اعلام نمود: ایشان به جای صحبت در تلویزیون و نقد شرایط فعلی تیم، جوابگوی اقداماتش در ابتدای فصل باشد. طرفداران بدانند، فردی که امروز در قامت کارشناس صحبت و از تراکتور انتقاد می نماید، از عوامل اصلی بالانس نبودن تیم و کمبود بازیکن است. به قول مورینیو صحبت کردن در تلویزیون برای کسانی که هیچ رزومه ای در تیمداری و مربیگری ندارند خیلی راحت است.

وی ادامه داد: او بازیکنی را ابتدای فصل به تراکتور آورد و مدعی بود که پدیده لیگ برتر و راهی تیم ملی می گردد، اما اکنون آن بازیکن روی دستمان مانده است.

مربی تراکتور یادآور شد: بعضی که از شرایط جسمانی و کیفیت کنونی تراکتور انتقاد می نمایند، خودشان باید جوابگو باشند؛ چرا که مسئولیت بدنسازی تیم در پیش از شروع فصل را برعهده داشتند و اگر به وظیفه شان خوب عمل می کردند، اکنون این تعداد بازیکن مصدوم نداشتیم. دوستان به جای فرافکنی و بهانه تراشی، جوابگوی عملکرد ضعیف شان در دوران آماده سازی پیش از فصل باشند.

خطیبی گفت: طرفداران برترین قاضی هستند و می دانند که این تیم در ابتدای فصل به چه شکل بسته شده و شرایط فعلی حاصل چه تفکراتی است ولی با این حال با تفکرات سولدو شاهد بهبودی شرایط و نتیجه گیری مطلوب خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خطیبی: مسببان شرایط فعلی تراکتور، در تلویزیون تیم را نقد می نمایند، بازیکنِ پدیده روی دست مان مانده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: مسببان شرایط فعلی تراکتور، در تلویزیون تیم را نقد می نمایند، بازیکنِ پدیده روی دست مان مانده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید