تعویض های اجباری و دردسر ساز برای عنایتی

به گزارش بهترین ها، سرمربی نفت مسجدسلیمان مجبور شد دو تعویض خود را به اجبار و در همان دقایق ابتدایی بازی برابر پرسپولیس انجام دهد تا با چالش بزرگی تا انتها بازی روبرو گردد.

تعویض های اجباری و دردسر ساز برای عنایتی

به گزارش گروه ورزشی بهترین ها، نفت مسجدسلیمان که در دقایق ابتدایی پیروز شده بود روی دروازه پرسپولیس فشار گذاشته و حتی پیروز به کسب پنالتی نیز شد، در ادامه بعد از اینکه این پنالتی را از دست داد با مسائل بزرگی روبرو شده است.

ابتدا گل سینا اسدبیگی به تلافی پنالتی ای که داده بود باعث شد تا آن ها در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس عقب بیافتند. اما در ادامه هم مصدومیت خرم الحسینی و پیمان میری در دو فاصله زمانی متفاوت دو تعویض این تیم را شکل داد تا برنامه های کادرفنی نفت مسجدسلیمان در ادامه بازی با مشکل همراه گردد و آن ها اکنون یک مجوز تعویض با سه برگه خواهند داشت.

هر تیم قادر است پنج تعویض خود را در سه مقطع زمانی انجام دهد و با تعویض پیمان میری و خرم الحسینی که رضا دهقانی و حسین شنانی جانشین آن ها شده اند، این تیم دو فرصت تعویضی خود را انجام داده و باید دید رضا عنایتی با سه برگه به جای مانده و یک فرصتی که برای تعویض دارد، چه برنامه ای را دنبال خواهد نمود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تعویض های اجباری و دردسر ساز برای عنایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض های اجباری و دردسر ساز برای عنایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید