بایدن جمهوریخواهان را تهدید کرد ، وتو طرح های مالیاتی

به گزارش بهترین ها، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد هر پیشنهادی را که جمهوریخواهان درباره مالیات ها ارائه دهند، وتو خواهد نمود.

بایدن جمهوریخواهان را تهدید کرد ، وتو طرح های مالیاتی

به گزارش ایرنا به نقل از گاردین، بایدن پنجشنبه به وقت محلی گفت: به آنان اجازه این کار را نخواهم داد و هر طرحی را که بفرستند وتو می کنم.

گروهی از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا کوشش می نمایند تا بسیاری از مالیات های فدرال از جمله مالیات بر عایدی را احذف نموده و به جای آن مالیات بر فروش را وضع نمایند.

این طرح قانون مالیات منصفانه نامگذاری شده است. بعضی کارشناسان مالیاتی هشدار می دهند که این طرح به نفع خانواده های کارگری نیست و بیشتر به نفع ثروتمندان آمریکا خواهد بود.

بایدن در واکنش به این طرح از دستاورد های دو ساله دولتش دفاع کرد و گفت: این ملت چیز های زیادی را پشت سر گذاشته و راه درازی را طی نموده است.

این اظهارت در روزی بیان شد که وزارت بازرگانی آمریکا گزارش داده رشد فراوری ناخالص داخلی در سه ماهه چهارم 2022 حدود 2.9 درصد بوده است یعنی حدود 0.4 درصد بیشتر از رقمی که پیش بینی شده بود.

بایدن بعلاوه از کاهش آمار بیکاری به 3.5 درصد در ماه دسامبر دفاع کرد و گفت: ما حدود 11 میلیون شغل ایجاد کردیم. بیکاری در میان کارگران سیاهپوست و لاتین تبار و افراد دارای معلولیت به کمترین اندازه رسیده است.

منبع: فرارو

به "بایدن جمهوریخواهان را تهدید کرد ، وتو طرح های مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن جمهوریخواهان را تهدید کرد ، وتو طرح های مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید