نوکیا G50 با تراشه تازه رونمایی می گردد

به گزارش بهترین ها، پورتال GeekBench خصوصیات گوشی نو نوکیا را فاش کرد.

نوکیا G50 با تراشه تازه رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگار ،به نقل از gizmochina؛ شرکت نوکیا، اخیرا مدل تازه گوشی هوشمند خود G50 را وارد پورتال GeekBench نموده و این پورتال بعضی از مشخصات کلیدی، گوشی تازه نوکیا را فاش نموده است.

طبق گفته GeekBench، سیستم عامل اندروید 11 بر روی نوکیا جی 50 اجرا می گردد. گوشی تازه مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 480 SoC است. بعلاوه این پورتال فاش نموده نوکیا جی 50 یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های مدل G نوکیا است. این گوشی تازه دارای رم 4گیگابایتی و فرکانس پردازنده گوشی تازه نوکیا، 1.80 گیگاهرتز است انتظار می رود گوشی هوشمند نوکیا 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد، اما ممکن است از کارت microSD برخوردار نباشد. این تلفن در TENAA با چندین مدل RAM و ذخیره سازی مشاهده شده است. این دستگاه در دو نسخه 2 گیگابایتی، 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی عرضه می گردد. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت خواهد بود.

اخیرا قیمت گوشی تازه نوکیا به صورت آنلاین فاش شده است. پیش بینی می گردد این گوشی 209 پوند (288 دلار آمریکا) برای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به فروش برسد. علاوه بر این، نوکیاG50 در استرالیا در نوع رنگ آبی و مشکی هم مشاهده شده است. انتظار می رود این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی با رزولوشن HD+ باشد. لنز اصلی آن 48 مگاپیکسل در عقب و سنسور 8 مگاپیکسل در جلو خواهد بود. براساس گزارش ها گوشی تازه نوکیا، دارای یک باتری4850 میلی آمپری بوده که در کنار تراشه 8نانومتری انتظار می رود عمر باتری قابل قبولی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نوکیا G50 با تراشه تازه رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا G50 با تراشه تازه رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید